wat miste je dan/ kon beter?
Het aanbod vond ik bijzonder mager. Als er over terreinwagens in de aankondiging wordt gesproken en ik zie twee a drie merken vindt ik dat weinig.
"en op het land staan de 4x4 terreinwagens klaar voor een proefrit op het strand." Alleen Santana heb ik gezien met 1 wagen en Tinholt helaas niet gezien. Ook het rijden op een quard nodigde uit voor geduld. Om 12.00 uur was het lunchen, en toen ik vroeg wanneer zij weer begonnen werd mij verzekert dat dit niet voor 14.00 uur zou beginnen.
" De REB is de vakbeurs voor hulpverleners op en rond het water waarbij u niet alleen kunt kijken, maar ook divers hulpverleningsmateriaal kunt testen, uitproberen en ervaren. Dat is de Rescue Equipment Beurs, "alleen maar kijken is zo saai".
De pesentatie van de KNRM en RedNed was bijzonder uitgehold, reden; zij mochten geen commerciele handelingen of uitspattingen doen anders moesten zij huur gaan betalen.
Wil jij als organisatie een goede beurs opzetten, regel dan dat deze non profit organisaties, waarbij ik weet niet hoeveel vrijwilligers bij zijn aangesloten ook een overzicht geven van hun materiaal en diensten
De traumatainer, geweldig maar er zijn meerdere leveranciers van reddingsbrigade posten of tijdelijke onderkomens.
Het varen met de boten?? leuk spele varen verder had het geen waarde!
Tot slot de lokatie vond ik een puinhoop, buiten stond alles door elkaar. Wij wisten niet waar de expo begon. Wat een rommel!
en zo kan ik nog even doorgaan.