23-09-2006 Oefening in Velserspoortunnel (Beverwijk/Velsen)

Auteur Topic: 23-09-2006 Oefening in Velserspoortunnel (Beverwijk/Velsen)  (gelezen 890 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Gepost op: 25 september 2006, 02:26:59
Helaas kwam ik er pas laat achter (de krant niet gelezen) maar afgelopen zaterdag is er een oefening in de Velserspoortunnel geweest: Trein op een werkvoertuig.
Foto's van hetgeen zich aan de zuidzijde van de tunnel afspeelde zijn te vinden op http://www.incidentnet.nl/2006/20060923w.




Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1 Gepost op: 25 september 2006, 12:28:37
Aan deze oefening mochten studenten van de HU deelnemen. Ik heb vriendelijk bedankt. 7 uur aanwezig is wat vroeg :-X (er is ook geen OV om die tijd). Mogelijk heb je een aantal medestudenten van me op de foto staan, ik heb ze in ieder geval niet op je site gezien.

Was het een geslaagde oefening?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Tjin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Reactie #2 Gepost op: 25 september 2006, 17:00:37
ik had begrepen dat OOV-support het vervoer regelde. Tenminste de leden van Den Haag wel. Ben er zelf ook niet gegaan, ben wel een paar keer per mail en zelf een keer per telefoon gevraagt. Maar als student kan ik niet te veel vrij vragen van me bijbaan, moet wel rond komen he.


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #3 Gepost op: 26 september 2006, 01:27:53
Mogelijk heb je een aantal medestudenten van me op de foto staan, ik heb ze in ieder geval niet op je site gezien.
Was het een geslaagde oefening?
Veel meer foto's als op mijn site staan heb ik niet. Helaas voor je medestudenten.
Volgens een artikel in de IJmuider Courant is de oefening is op zich geslaagd. Maar een oefening is ook geslaagd als er een aantal knelpunten boven water komen  ;)
Over een maand komt er een evaluatierapport. Ik ben benieuwd of de paar puntjes die ik heb opgemerkt daar ook in staan.