Nieuwe ambulancebouwer op de Nederlandse markt?

Auteur Topic: Nieuwe ambulancebouwer op de Nederlandse markt?  (gelezen 3429 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart S

• Gast
Gepost op: 25 september 2006, 19:17:41
Op zoek naar info over de komende ambulancebeurs in Apeldoorn kwam ik op deze LINK terecht. Kent iemand dit bedrijf?

Ik moet zeggen dat ik de website nou niet direct associeer met een professionele ambulancebouwer.....

EDIT: ik zie dta onderaan de pagina een datum in 2002 wordt genoemd, dus heel erg actueel is het niet. Toch ben ik nieuwsgierig naar meer info over "Begam Ambulances"...

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 25 september 2006, 20:20:12
Ik rijd regelmatig er langs, (heb net nog even gekeken) maar er staat daar niets, geen een ambu of iets .... Beetje amateur website ook wel ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Pleegje_

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 25 september 2006, 20:22:39
Is het geen vroege 1 april grap??

Sowieso een emailadres van freeler...(wist niet dat die nog bestond)

Bart S

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 25 september 2006, 20:34:36
Is het geen vroege 1 april grap??

Sowieso een emailadres van freeler...(wist niet dat die nog bestond)

Ik heb ook het hevige vermoeden dat er sinds 2002 niets meer aan de site is gedaan. Het bedrijf zal ook wel niet meer bestaan.... hebben ze ooit een ambulance afgeleverd?

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 25 september 2006, 21:05:44
Ik heb ook het hevige vermoeden dat er sinds 2002 niets meer aan de site is gedaan. Het bedrijf zal ook wel niet meer bestaan.... hebben ze ooit een ambulance afgeleverd?

Aan de foto op die site te zien, hebben ze zelfs die ENE ambulance niet afgemaakt.... ;D
greetz,  Enrique

jwpots

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 30 september 2006, 16:54:35
Ik heb eens info gevraagd bij een ambulancekenner binnen mijn relatiekring. Van hem kreeg ik het volgende antwoord:

Dit was een poging ambulances van een grote Spaanse fabrikant in NL en B te verkopen. In ieder geval zijn er ambulances getoond op een beurs in Luik. Maar de laatste jaren hier niets meer van vernomen.

Groet
Johan