0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Ik denk dat ik de oplossing na lang nadenken al heb waarom wij die mailtjes ontvangen hebben.Ik heb me vorig jaar geregistreerd op de site om de Aanbestedingen volledig te kunnen lezen.Dus als de mensen hier op het forum dat ook ooit eens gedaan hebben dan zou dat de reden kunnen zijn dat wij deze mailtjes ontvangen.
En wat moet PON nou in vredesnaam met Honac? Misschien gaan ze elke auto voor de burger voorzien van een ademanalyse apparaat? Soort alcoholslot.......
Klopt, dat had ik ook gedaan. Al blijf ik het raar vinden dat er een gmail account gebruikt word en dat ik via Google geen commissie Schouten / Telgen kan vinden...
PON heeft zoveel merken/bedrijven in de holding zitten zoals VW,Audi,Skoda,Seat,MAN,Dutch Rescue Verhicles,Continental,SAF,Linde/MOTRAC,Carterpilar en HONAC enz. complete lijst : http://www.pon.nl/pon-ondernemingen/alfabetische-lijst.22.lynkxHonac bij de vorige aanbesteding ingelijft, is ook typisch PON, indien een produkt geleverd moet worden wil PON zoveel mogelijk in eigen huis produceren en onderhouden.Dus als politie nederland nog nieuwe dienstfietsen zoekt kunnen ze ook bij PON terecht met Gazelle fietsen.
Dienst: Politie Zaanstreek-WaterlandBureau: PurmerendSoort voertuig: Bike-SurveillancebusRoepnummer: ?Merk & type: Volkswagen Transporter T5 GPKenteken: 5-VJT-60Byzonderheden: