Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 771826 keer)

0 gebruikers (en 28 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1550 Gepost op: 16 april 2012, 12:57:10
Don't shoot the messenger. Ook ik zou het liefst radio in de voertuigen hebben, maar ik begrijp de overweging wel.
Nu ben ik creatief en heb ik tijdens de nachtdienst de radio op mn telefoon aan, geeft ook prima geluid in zo'n kleine omgeving  ;)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #1551 Gepost op: 16 april 2012, 13:29:04
Ik had in de wandel gangen ook begrepen dat met name in de Randstad de radio wel gemist kon worden.
Jammer dat men de rest van Nederland dan ff vergeet.
Hier in het Noorden kan het in de nachtdienst zomaar een uur of langer stil zijn over de porto.
Dan is een radio toch wel bijzonder fijn....  ::)


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1552 Gepost op: 16 april 2012, 14:11:04
Hier in het Noorden kan het in de nachtdienst zomaar een uur of langer stil zijn over de porto.

Kan in A-A ook gebeuren.  :o


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #1553 Gepost op: 16 april 2012, 14:12:33
En wat dacht je van wakker blijven.... is een stukkie muziek onmisbaar. Met name in de buitengebieden een must als het gaat om veiligheid!  ;D
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1554 Gepost op: 16 april 2012, 16:18:09
Kan in A-A ook gebeuren.  :o

Als je hem uitzet wel ja  ;D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1555 Gepost op: 4 mei 2012, 13:01:38
Misschien dat deze vraag al een aantal keer is gesteld, maar waarom worden de nieuwe regio namen nog niet op de motorkap gezet? Als de NaPo bijv. op 1 januari van start gaat, moeten al die stickers er weer afgehaald worden?

Is Haaglanden het enige korps in NL dat de opbouw/bestickering etc. helemaal zelf doet? Naar mijn weten komt er niks van Honac af, en doet de garage van Haaglanden (die groter is dan de gemiddelde particuliere garage) echt alles zelf.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1556 Gepost op: 4 mei 2012, 13:06:28
Ook garage Haaglanden zal zich moeten gaan conformeren aan de landelijke aanbesteding. In de praktijk zal dit betekenen dat de lopende contracten worden afgemaakt en dat men daarna over gaat (verplicht) op het PON-pakket (dus Whelen lichtbalken, opbouw bij HONAC, service bij Volkswagen en administratie bij PON).

De nieuwe regionamen zijn nog stééds officieel niet bekend, net als dat er nog niet bekend is wanneer het in gaat.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1557 Gepost op: 4 mei 2012, 13:10:37
Ongetwijfeld, al heb ik van de garage begrepen dat dat nog jaren gaat duren. e.e.a. zou al afgekaderd zijn, maar dat heb ik geloof ik al een keer verteld hier.

Toch vraag ik me af, is Haaglanden (op dit moment) de enige die zelf het onderhoud, opbouwen, bestickeren, uitdeuken etc etc. van het wagenpark doet? Of zijn er andere regio's die dit ook doen en/of hebben gedaan?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1558 Gepost op: 4 mei 2012, 13:15:07
Ik vraag me af of dat (inderdaad) nog jaren gaat duren. Dat zou mij namelijk ten zeerste verbazen omdat er al diverse regio's een tik op de vingers hebben gehad. Het overbouwen van (oudere) signalering op een nieuwe auto mag/kan in principe ook niet meer, omdat alles HONAC/Whelen is voorbereid.

Wat ik begrepen heb is dat er wel een aantal regio's zijn die inmiddels een (semi-)officieel PON-Steunpunt zijn geworden, dus een VOlkswagen garage, een Whelen werkplaats etc. Als ik mij niet vergis is dit o.a. in Amsterdam-Amstelland het geval. Overigens worden de voertuigen daarvoor ook gewoon bij HONAC opgebouwd en afgemaakt op de Eenhoorn.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


richard1074

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #1559 Gepost op: 4 mei 2012, 13:18:30
Aha, is dat de reden waarom steeds meer voeruigen in Haaglanden zonder regionaam rijden. Ik vroeg het me al af.