0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Ik hoop wel dat we nu van de wildgroei van ''lelijke'' teksten af zijn op politievoertuigen. Ik zag laatst in Zuid Holland Zuid een Transporter rijden met boven het waakzaam&dienstbaar logo in zwarte letters staan ''112 daar vang je boeven mee''. In Hollands-Midden promoten ze het doen van aangifte op de achterzijde d.m.v. het 0900-8844 nummer, eveneens in zwarte plakletters
Zijn er regels aan verbonden om die teksten te kunnen laten plaatsen?
Dienst: Politie Hollands MiddenAfdeling/Buro: Soort voertuig: NoodhulpType voertuig: Volkswagen Golf PlusKenteken: 32-LPZ-8Wagennummer: 12.12Bijzonderheden:
Primeurtje? Volgens mij wel! Van forum lid CopVR3 kreeg ik vandaag een paar foto's van 2 nieuwe opvallende VW Passat's 2.0 TDI DSG.De voertuigen zijn voor regio Groningen en gaan, voor zover ik nu weet richting de Verkeers afdeling.Dienst: Waarschijnlijk een Verkeers team van regio GroningenDistrict: ?Bureau: ?Soort voertuig: Opvallend dienstvoertuigRoepnummer: -Merk & type: VW Passat 2.0 TDI DSGKenteken: 05-XDD-3 en ? Bijzonderheden: De eerste opvallende VW Passat's in Nederland van dit model!