0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
Ja ik stond er naast (te kwijlen ) en inderdaad is de signalering erg mooi geplaatst. De mensen die bekend zijn met het type van de 2 pitten op het dak, weten dat er heel veel licht af komt. Hetzelfde geldt voor de lampjes in de gril. Ze zijn klein maar er komt heel veel licht uit! Het zijn dual color pitten, waar dus ook oranje in verwerkt zit.Deze montage scheelt snelheid, brandstof, en windgeruis. Stop "voor" verwerkt in zonneklep. Stop/Volgen e.d. achter zit voor de achterruit. Voor op de motorkap staat "Groningen". Ze zijn waarschijnlijk bedoeld voor de verkeersafdeling. Maar waarom het Passats zijn? (juist goed natuurlijk, maar die zit niet in het LAPV)In elk geval... ik teken er direct voor!
Die signalering is juist TOP. Geen windgeruis, geen snelheid/vermogens-verlies meer. Hadden ze veel eerder moeten doen. Nu die V70's nog...........en laat ik vooral niet vergeten de verbeterde zichtbaarheid wanneer dit vooertuig in fend-off staat. Ik had ze alleen andersom geplaatst, linksvoor en rechtsachter.
Denk inderdaad zoals Jerommeke al aangeeft de bestuurders zich in hun handjes mogen wrijven wat betreft OGS! Ook wat betreft de prestaties trouwens
Het went. @Niels, steken die grilleflitsers nou zo'n stuk uit de grille? Ze lijken ook naar binnen gedraaid te zijn... nog nooit gezien!
Klopt, ze zitten op een zwart blok...Voorheen (voor de landelijke aanbesteding) zaten ze achter de grille (niet er tussen, maar echt er achter) en daardoor viel een hoop licht weg. Daarna zijn ze volgens deze manier opgebouwd. Zijn nog een aantal voertuigen in KE die het zo hebben.
In Kennemerland vordert de omstickeroperatie gestaag. Inmiddels is ook de 81.30 (Basisteam IJmond-Noord - Beverwijk) ook voorzien van de opschriften POLITIE. Opvallend: het roepnummer is behouden gebleven.
Ik vind het bij de Volvo wel mooi, aangezien het strak in het midden staat. Zouden ze ook bij de Touran moeten doen, dat zou er veel beter uit zien.