0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Ben ik benieuwd of ze er weer zo'n krachtige auto voor terug krijgen. Is dat ook landelijk via de aanbesteding (V70) bepaald? Die Passats van Groningen niet, toch? Misschien krijgt Utrecht ook nog wel vrije keuze.
Als ze slim zijn nemen ze een onopvallend voertuig... Zo vrij als een vogeltje
In mijn district van de eenheid Noord-Holland worden alle onopvallende voertuigen ('operationeel' (alleen stop voor), recherche, poolauto's, afdelingshoofd etc) Volkswagen Polo's. Is dat een keuze of kan er niet anders gekozen worden?
Voor wat betreft bovenstaande post van PWB, men moet dus eerst bij PON kijken... Voor de regionale onopvallende surveillance zal je niet op een ander merk uit komen. Als men een speciaal onopvallend voertuig wil kun/mag je dus buiten de PON-groep kijken.
Een auto die duurzaam en snel is hebben ze bij Pon niet. -> waar is dat op gebaseerd?Dat Politie Nederland een contract heeft met PON okee. Daar kun je wat van vinden... Daar vind ik ook wel wat van... Maar er is binnen PON wel keus genoeg lijkt me...Onze korpsleiding gaat van een S80 naar een PON product. Namelijk een Audi A6. Is dat verkeerd?
Dat is t rare van t LAPV: je moet een auto van PON afnemen, dat is de "wet". Maar als .... nee ik corrigeer mijzelf: .... ALS PON niet heeft wat jij zou willen hebben ÉN je goed kan onderbouwen waarom je dat zou willen (met een minimaal 1000 pagina's dik dossier) dan mág je afwijken áls de chef dat goed vindt. Dus eigenlijk is het niet het voertuig dat moet overtuigen maar de chef die je moet overtuigen. Als die chef nou ook eens de straat op gaat, dan krijg ik er geloof in. Maar ja.... dat staat niet in t LAPV en de inrichtingsplannen van de NP dus ....