Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 771879 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #1510 Gepost op: 8 maart 2012, 19:49:42
Ik was in de veronderstelling dat met de nieuwe aanbesteding voor opvallende voertuigen enkel nog gekozen kon worden tussen de Transporter, Touran en Golf Variant.
Nu zag ik afgelopen week al een plaatje van een normale Golf voorbij komen en nu staat er in het toppic van Wijksurveillance auto`s een Polo vanuit de nieuwe aanbesteding.
Kan iemand hier wat meer duidelijkheid over verschaffen?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1511 Gepost op: 8 maart 2012, 20:40:15

Dienst: Politie Brabant-Noord
Bureau: Vught
Soort voertuig: Wijkteam en meerdere dingen
Merk & type: Volkswagen Polo 6
Kenteken: 13-TJD-4
Byzonderheden: Een van de eerste autos uit de LAPV voor BN. En natuurlijk een van de eerste opvallende polo's :D

Foto: https://twitter.com/#!/WijkAg_Vught_MR

Uh ... De Polo zit niet in de nieuwe aanbesteding ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1512 Gepost op: 8 maart 2012, 20:52:26
Uh ... De Polo zit niet in de nieuwe aanbesteding ...

De 'normale' golf hierboven toch ook niet? Hebben toch dezelfde signalering als degene die wel uit de aanbesteding komen? Of is dit nog van voor de officiële aanbesteding, maar wel volgens de nieuwe aanbesteding uitgerust?  ???


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1513 Gepost op: 8 maart 2012, 20:54:50
De 'normale' golf hierboven toch ook niet? Hebben toch dezelfde signalering als degene die wel uit de aanbesteding komen? Of is dit nog van voor de officiële aanbesteding, maar wel volgens de nieuwe aanbesteding uitgerust?  ???

Géén idee ... Het zou puur en alleen Golf variant, Touran en Transporter worden. Dus óf deze voertuigen zijn niet van de nieuwe aanbesteding maar bijvoorbeeld al daarvoor besteld en (toch) met korting opgebouwd bij/door HONAC óf er gaat toch ergens iets fout.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #1514 Gepost op: 8 maart 2012, 21:22:33
Wel apart, eerste opvallende polo van BN en de eerste wagen die van HONAC afkomt! :)


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #1515 Gepost op: 8 maart 2012, 23:35:48

Dienst: Politie Brabant-Noord
Bureau: Vught
Soort voertuig: Wijkteam en meerdere dingen
Merk & type: Volkswagen Polo 6
Kenteken: 13-TJD-4
Byzonderheden: Een van de eerste autos uit de LAPV voor BN. En natuurlijk een van de eerste opvallende polo's :D

Foto: https://twitter.com/#!/WijkAg_Vught_MR

Dit zijn de polo's die ik eerder al ergens meldde op het forum. Hebben in ieder geval een stopbord in de zonneklep vd bijrijder!
Senior GGP / Oost-Brabant


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #1516 Gepost op: 9 maart 2012, 13:03:08
Dit zijn de polo's die ik eerder al ergens meldde op het forum. Hebben in ieder geval een stopbord in de zonneklep vd bijrijder!
Wel valt het me dan weer op dat ondanks dat het een auto van de LAPV betreft, deze dan weer GEEN grille-flitsers heeft.


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #1517 Gepost op: 9 maart 2012, 13:36:35
Maar wel dat het pitje uiterst links is geplaatst met als voordeel dat indien je vanachter een vrachtwagen zicht gaat halen, de tegenligger eerder de blauwe "flitsen" kan zien. En niet zoals die Golfjes precies in het midden zoals eerder besproken in dit topic.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #1518 Gepost op: 9 maart 2012, 19:07:22
Maar wel dat het pitje uiterst links is geplaatst met als voordeel dat indien je vanachter een vrachtwagen zicht gaat halen, de tegenligger eerder de blauwe "flitsen" kan zien. En niet zoals die Golfjes precies in het midden zoals eerder besproken in dit topic.

Volgens mij is dit gezichtsbedrog op de foto. De voertuigen die ik heb zien rijden (zelfde regio, ander team, zelfde week in gebruik genomen) hebben de pit namelijk in het midden van het dak zitten.
Senior GGP / Oost-Brabant


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #1519 Gepost op: 9 maart 2012, 19:09:03
Als het goed is ben a.s. Woensdag bij politiebureau in Boxtel, waar deze Polo ook zal staan O0