Ik ontken ook niet dat er nog veel te verbeteren valt. Wel kan ik kijken naar wat er de afgelopen 4 jaar is verbeterd. En de situatie begin 2009 was een stuk slechter dan nu...
Als we het even (puur) bij de voertuigen houden denk ik dat héél veel korpsen er (enorm) op achteruit gegaan zijn. Het vervangen van een defecte mobi duurt nu twee weken, het onderhoud duurt veel langer, we moeten er verder voor rijden, auto's moeten compleet leeg gehaald worden want hij komt bij een burgergarage.
We zijn allerlei dingen kwijt die we in 2009 wel hadden (een radio, een tekstmatrix, een puist aan blauwe signalering)
En om nou te zeggen dat het allemaal goedkoper is geworden? Ik geloof er helemaal niets van.
Wij hadden altijd 3 garage's in onze regio, volledig self-supporting. Als wij nu een lege accu hebben komt er (24/7) een bergingstruck met een powerbooster om de auto een startje te geven. Als er een koplamp(je) stuk is, komt diezelfde kraanwagen.
Service wordt bij de Volkswagen dealer gedaan, waar we natuurlijk goed ''geholpen'' worden. De ruitensproeier van 6 euro is standaard op de rekening....