Dit systeem wordt o.a. getest op een nh auto in Assen. Ziet er goed uit. Werkt ook redelijk goed. Toetsenbord incl inbouw-muis erbij. Onderste scherm is o.a. meldkamer pushmelding en bvi uitgebreid. Er is tevens een printer of anpr-camera op aan te sluiten. Bovenste scherm kan exact hetzelfde weergeven maar is apart geplaatst voor bv navigeren tijdens gebruik bvi of meldkamerscherm. De navigatie is zeer uitgebreid en werkt erg nauwkeurig. Elke woning/schuurtje is weergegeven en er staat ook een pand nummer in. Pushnavigatie wordt binnenkort geinstalleerd.
Er kan later ook gewerkt worden in BVH om bv tp een aangifte te typen en uit te printen...
Niet helemaal war CopVR3 ! Er zit wel een toetsenbord bij, maar het toetsenbord met inbouw-muis is voor de losse 'tablet' (rechts op beeld). Daar wordt nu in Assen proef mee gedraaid, maar deze wordt niet landelijk uitgerold.
Het is dan ook op de huidige schermen op de afbeelding niet mogelijk in BVH te werken of een aangifte te typen. Dit komt later wel met MEOS....
Althans, dit is wat ik begreep van de collega uit het Oosten die me de uitleg gaf.
Sommige 'korpsen' gebruikten al zoiets, sommige korpsen alleen de push navi en sommige korpsen helemaal niets. Ik denk dat als het landelijk wordt ingevoerd, we een hele mooie inhaalslag maken!