0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
heb het stuk ook gelezen... goede ontwikkeling, echter... dan hoop ik niet dat we met de touran opgescheept blijven... dat zou ik een slechte ontwikkeling vinden... goede familie auto, slechte politie auto
Verder stond in "Voorzien" dat in Gelderland Midden reeds twee Tourans op proef rijden welke volgens dit concept zijn opgebouwd. Dus met alles erop en eraan. Iemand daar toevallig al foto`s van?
Heb nog geen ervaring met de Touran. Wij hebben nl nog steeds 2 golfjes V. En ik moet zeggen ben daar zeer over te spreken. Voor het noodhulp werk in de stad zijn ze ideaal. Lekker wendbaar, je kunt ze hem overal parkeren. Nadeel ervan is dat je erg weinig ruimte hebt.grMike
Ja zeker, ze staan zelfs al op dit forum: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,35886.msg723569.html#msg723569. Ik heb er een mogen aanschouwen en het is mooi spul.Ik heb nog geen foto's van de binnenzijde om de doodsimpele reden dat ze nog niet in gebruik zijn. Er zou afgelopen week aangevangen zijn met een proef maar het werkt allemaal nog niet goed en is dus uitgesteld. De foto's in de Voorzien zijn trouwens wel van de binnenkant van die Tourans.
Waarom gebruik je dan geen VW T5, zoals in Rotterdam
Hou kan nu een touran te breed of te hoog zou voor Amsterdam. DAT KL^^%^ding is al zo klein