Voertuigen Politie uniform

Auteur Topic: Voertuigen Politie uniform  (gelezen 777845 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

GN-5159

• Forum gebruiker
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #360 Gepost op: 9 juli 2010, 22:09:07
En nog aanpassingen aan de remmen, en hier een D5 blok met kapotte zuigerveren krukas en lagers, kortom een defect onderblok.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #361 Gepost op: 10 juli 2010, 00:16:08
Even een update van mijn kant.

Er duiken wat kinderziektes op. Zo is het belangrijk om vier minuten voor je dienst de auto gestart te hebben want dan is het systeem opgestart en kan je de dakset pas aansturen. Dus hopen dat je niet met een prio 1 begint. Voor de rest valt het systeem wel eens weg of werkt de navigatie niet of meld pas na de kruising dat je eraf moet. Zal wel ingesteld zijn op de bracherichtlijn ;).
Ik denk dat de meesten wel vrij snel opgelost worden. De dakset is echt beter zichtbaar dan de Vista op de andere Tourans. Vooral in de volle zon is het feller en door het flikkeren valt het goed op.

De auto krijgt van mij alvast een dikke voldoende. Dit kan ons werk veel makkelijker maken :)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #362 Gepost op: 10 juli 2010, 19:45:58
hahah dat krijg je als men het wiel op nieuw wil uitvinden. Als je bij ons in de keuken hadden gekeken had was er misschien midder mis gegaan. Immers bij ons rijden de voertuigen als reeds 5 jaar rond met anpr.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #363 Gepost op: 10 juli 2010, 19:57:21
Bij ons is het ook niet nieuw, en de ANPR werkt prima. Het punt zit hem in dat dit een alles-in-een systeem is en daar zitten nog wel eens kinderziektes in zoals in bv het navigatiesysteem.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #364 Gepost op: 11 juli 2010, 10:49:00
zouden die ontwikkelaars nog nooit van murphy en hufterproof hebben gehoord ???
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #365 Gepost op: 17 juli 2010, 14:00:54
http://www.nufoto.nl/fotos/157329/politiewagen-showen-driebergen.html

betreft deze foto:
http://media.nu.nl/m/m1azwf1amh21.jpg

Mogelijk iets te maken met die nieuwe aanbesteding?   ???

Gast

• Gast
Reactie #366 Gepost op: 17 juli 2010, 14:03:39
Dat is een Zweedse Volvo, wellicht eens om te kijken wat die mannen achterin/erop/eraan hebben. Al lijkt het me dan wel een behoorlijk ritje vanuit Zweden als het alleen voor dat doel zou zijn.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #367 Gepost op: 17 juli 2010, 14:07:53
Denk dat Volvo dat er wel voor over heeft als ze daarmee het KLPD weer aan hun zijde kunnen krijgen. Bovendien kost het minder dan een hele politiedelegatie naar "Knackebröd-land" te sturen. Maar het is allemaal speculatie..  ;)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #368 Gepost op: 17 juli 2010, 19:59:17
Denk dat Volvo dat er wel voor over heeft als ze daarmee het KLPD weer aan hun zijde kunnen krijgen. Bovendien kost het minder dan een hele politiedelegatie naar "Knackebröd-land" te sturen. Maar het is allemaal speculatie..  ;)

Iemand toevallig enig idee wat een Belgische BMW X5 en een Volvo S60 van de Federale (weg)Politie ''hoog'' in Nederland deden?

(hoog= ver van de grens)

Hmmm
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #369 Gepost op: 17 juli 2010, 22:38:09
goed dan even wat insite info over de aanbesteding. Het KLPD heeft een achterdeur. Op het moment dat er een merk wordt gekozen en deze valt niet binnen de eisen van Het KLPd dan mag het KLPD afwijken.

Het plan is om twee snelle voertuigen per unit aan te schaffen.
De x5 en een de Q7 worden genoemd.