Dat schermpje schijnt trouwens gewoon een scherm te zijn (groter dan we nu in mobipol hebben) een nog groetere sta-in-de-weg dus. En dat hufterproof wil ik ook wel over discuzeuren. Want zo ideaal vindt ik dat touchscreen in een pitwagen niet. Hobbel de bobbel met 140km/u over de A10 of met 70km/u over de Buitenveldertselaan en ik klik allerlei dingen aan die ik niet aan wil klikken.... (wel netjes binnen de richtlijnen gereden!!!
jajaja!) Ik heb liever een los toetsenbord met de F-toetsen als screen indeling. En wat is er mis met ctrl+P ofzo?? Scheelt aanzienlijk in de doekoe en een toetsenbord kost maar een paar tientjes! (sorry vergissing van mijn kant: wij kopen bij VTSPN dus een paar honderd euro)
om terug te komen op het chiptuning verhaal; dat gebeurd wel degelijk in sommige regio's. Of het in mijn regio ook zo is durf ik niet te zeggen, maar ik weet dat bijv. de BROA auto's van de politieacademie ook allemaal gechiptuned zijn.
NEEEEEEEEEEE! dat meen je niet, ze mogen niet met toetsers en bellen rijden, en wel gechiptuned? Sinds wanneer hebben we chip tuning nodig om de branche richtlijnen te halen? (diezelfde richtlijnen die bepalen dat we wel of niet met toettoet-peppep mogen rijden?) In welke wereld leef ik??