Als we het dan toch over aanbestedingen en beerputten hebben.
Deze auto is echt niet gekocht omdat het zo'n terreinbeest is.... Nou rij ik toch al wat jaren in verschillende auto's over het strand. Diegene die deze auto heeft aangeschaft weet volgens mij niet eens waar je strand in Nederland kan vinden.
Als je het strand op wilt, moet je eerst de bandenspanning laten zakken van 2.5 naar 1.5 tot 0.8 bar. Erg handig als je met een reanimatie het strand op moet, of vanaf het strand naar een reanimatie aan de andere kant van het eiland.
Ook over de in/opbouw is niet echt nagedacht.
1. De Lifehammers zitten, (lees: zaten) bij je been, wat behoorlijk irritant aanvoelt.
2. Als je de rugleuning van je stoel wil verzetten moet je de deur open doen, dit omdat in de deur de mag-lite dusdanig is gemonteerd dat je niet bij de hendel van de stoel kan. (handig als je tijdens het rijden vind dat je stoel nog niet helemaal lekker staat)
3. Achterin de bak is een ladekast verwerkt, daar passen geen spanbanden/ sleepkabels, rubberen rijplaten, schoppen, lieslaarzen, dreg, zwemvesten en zware veiligheidsvesten in. Daar zit niets in met als resultaat dat alles opgepropt in de overige ruimte zit.
4. De zoeklamp zit zo dicht op de voorruit, dat je veel lichtschijnsel in de auto hebt, waardoor je niet meer buiten de auto kunt kijken.
" Maar in de folder stond dat er niets beters bestond... dus ik weet niet waarom jullie klagen.."