Het zal ook echt een kwestie van ervaring zijn neem ik aan. Ook ik rij soms in een automaat en vaak in een verscheidenheid aan auto's. Dat maakt de ervaring en het aanpassingsvermogen natuurlijk groter. Als we dat weg zetten tegen wat er tegenwoordig op de Noodhulp auto's rijdt, gaan we denk ik het probleem wel zien.... met alle respect maar dat zijn veelal goed bedoelde dienders die trots zijn op hen BROA en nu denken dat ze kunnen rijden. Slechte combi dus!
Naast het feit dat ik gewoon van mening ben dat je beter kunt voorkomen dan genezen: dus even wat tijd in de opleidingen steken is beter dan achteraf de koe uit de sloot halen omdat een diender verkeerd gehandeld heeft in de DSG surveillance auto (Volvo of VW) met wat voor gevolgen dan ook ......moet er niet aan denken!
Trouwens ik heb ooit een schaap uit een sloot gehaald, weet je wat dat voor t****g klus was? Die koe laat ik het liefst gewoon liggen!
Maar ja ook hier geld weer dat de bobo's die verantwoordelijkheid niet willen nemen en de boel weer de boel laten totdat het fout gaat. Dan wijzen ze (het liefst met een mooi achtergrondje van volvo's) naar beneden om de verantwoordelijkheid kwijt te zijn en nemen ze maatregelen in de vorm van regeltjes/ richtlijnen om zo te laten zien dat het niet aan hen ligt.
aldus moppersmurf