Verbindingsdienst onder de vlag van Logistiek !

Auteur Topic: Verbindingsdienst onder de vlag van Logistiek !  (gelezen 49852 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

DanielB

• Gast
Reactie #120 Gepost op: 8 december 2006, 13:47:05
zal voor je kijken of er iets op staat, is overigens goedkoop simpel made in taiwan spul wat je bij iedere radiozaak kunt kopen voor paar cent.

Kees  8)

Volgensmij zijn ze tijdens de Vierdaagse afgelopen jaar ook gebruikt bij een groot aantal portofoons.

klinknagel

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #121 Gepost op: 21 december 2006, 16:48:21
Hallo,

Is er nog nieuws achter de donkere wolken !!

Iedereen fijne feestdagen toegewenst. En voor 2007 alle goeds.

klink
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

frankj

• Gast
Reactie #122 Gepost op: 21 december 2006, 19:32:07
nee,complete radiostilte, klinknagel !!! Natuurlijk van hetzelfde .....

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #123 Gepost op: 5 januari 2007, 21:51:17
Wat is het toch maar stil in verbindingsland.

Ook buiten dit forum om hoor of zie ik niets op verbindingsgebied.

Winterslaap of eeuwige slaap...  ::)

Het is zeker stil voor de schermen maar achter de schermen is men druk doende om de boel opnieuw door te lichtren en te vergaderen over de toekomst van de verbindingsdienst.

Arend 8)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

hocje en chaufje

• Gast
Reactie #124 Gepost op: 9 januari 2007, 03:13:40
Hallo iedereen, de beste wensen voor ieders, ik zit/zat ba vbd in onze afdeling maar ik moest vernemen dat co vbd is gestop, verv co vbd is er niet meer, medewerkers  vbd zijn er wel maar hebben net als alle anderen geen hh les vbd gehad dus hebben we officieel geen functie meer, de apperatuur, ik weet mijn god niet waar dat rondslingert, dus het resultaat is dat mij zomaar tussen neus en lippen door werdt medegedeeld dat de vbd in onze afdeling er niet meer is.........dus ben ik geen (ver) bindelaar meer , we wachten maar af wat er gaat komen. Want men zou inDen Haag druk doende zijn (met wat???)al met al heb ik de laatste 2 a3 jaar geen enkele (middel/grote) vbd inzet gedraaid.

Op sportvelden als we met 2 of 3 mensen zijn, dan neemt iemand 2 lpd porto,s mee van de aldi.
Of dit de eerste hulp te goede komt vraag ik mij wel eens af.

okee de vbd in Brabant is niet overal even goed, maar er zijn plaatsen in Brabant waar alles op rolletjes loopt, ik ben 5 jr in Nijmegen geweest, en kwam voor een lege accu bij de vbd en ik werd gelijk door een vbd province br. afgezeken, wat ik gewoon belachelijk vondt, maar ik heb er niks van gezegd, wel gedacht want buiten lag werk op straat op mij te wachten en dat ging compleet voor, je draagt een symbool, dat moet je ten alle tijde en situatie voor zijn en naar handelen. Dus zo,n vbd er die loopt te mauwen, moet je niet te veel aantrekken en met zijn oude tijd laten omgaan. Ik heb het altijd trouwens raar gevonden dat de vbd alleen op een eilandje zat/zit in nijmegen. Daarnaast de vbd die enkele jaren terug puur communicatie ism lokale ehbo verenigingen en voor organisatie,s leverden, kregen van de rechter te horen dat dat pure concurentie was  met de commerciele verhuurbedrijven. Ten tweede ;een vbd er uit Den Bosch e.o. had een bedrijfje opgericht en raad eens....., dus ligt de vbd dienst in een deel van brabant op zijn kont.

mvr gr chaufje.

klinknagel

• Forum gebruiker
Reactie #125 Gepost op: 6 februari 2007, 20:30:47
We zijn alweer bijna 5 maanden verder. En er is nog geen nieuws te melden.

Vreemde zaak eigenlijks,

Een verbindingsdienst wie eigenlijks hoort te communiseren zich huld in stil zwijgen................................
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #126 Gepost op: 6 februari 2007, 22:35:08
(...)
Vreemde zaak eigenlijks,

Een verbindingsdienst wie eigenlijks hoort te communiseren zich huld in stil zwijgen................................

Zijn we anders gewend dan?
Arts  www.alphalog.nl

klinknagel

• Forum gebruiker
Reactie #127 Gepost op: 6 februari 2007, 22:43:28
Zijn we anders gewend dan?

Nu je het zegt, nee..................................

uitkijk

• Senior gebruiker
Reactie #128 Gepost op: 9 februari 2007, 14:13:32
Goede communicatie kenmerkt zich door een zo hoog mogelijke kwaliteit bij zo laag mogelijke quantiteit, dus kwestie van stand-by blijven maar.
Enige probleem is dat de batterijen leeg raken.  :P

Kees  8)

Lowieke

• Gast
Reactie #129 Gepost op: 10 februari 2007, 10:39:09
We zijn alweer bijna 5 maanden verder. En er is nog geen nieuws te melden.

We wachten nog steeds op de bestuurlijke werkgroep Verbindingen (van Olst).
Het is deze werkgroep die de toekomst van de verbindingsdienst bepaald.

Het heeft weinig zin om de verbindingsdienst te  blijven vragen waarom ze niets laten horen, aangezien anderen over onze toekomst beslissen en wij ook moeten afwachten wat er besloten gaat worden.

Ondertussen proberen we de zaak toch met beperkte middelen draaiende houden...