Verbindingsdienst onder de vlag van Logistiek !

Auteur Topic: Verbindingsdienst onder de vlag van Logistiek !  (gelezen 49840 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

klinknagel

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #130 Gepost op: 26 maart 2007, 23:02:01
Geintje zeker ??
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #131 Gepost op: 30 maart 2007, 09:40:28
ik moet komende maand de opleiding verbindingen gaan doen van onze afdeling.
Nu is er een dag waarop ik niet kan /wil gaan ivm een leuke ehbo les ( instrucite wandelletsels).
Maar nu wordt er geroepen dat je dan aftrek krijgt van punten als je je eindtoets doet omdat je 1 les niet bent geweest.
Mag dit????? ik vind het maar een rare gang van zaken.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

frankj

• Gast
Reactie #132 Gepost op: 30 maart 2007, 22:02:48
Grappig, dit is misschien een regeltje van de plaatselijke afdeling of provinciale verbindingsdienst waar jij de opleiding volgt. Over welke regio spreek je eigenlijk.
ik moet komende maand de opleiding verbindingen gaan doen van onze afdeling.
Nu is er een dag waarop ik niet kan /wil gaan ivm een leuke ehbo les ( instrucite wandelletsels).
Maar nu wordt er geroepen dat je dan aftrek krijgt van punten als je je eindtoets doet omdat je 1 les niet bent geweest.
Mag dit????? ik vind het maar een rare gang van zaken.

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #133 Gepost op: 30 maart 2007, 22:08:50
Grappig, dit is misschien een regeltje van de plaatselijke afdeling of provinciale verbindingsdienst waar jij de opleiding volgt. Over welke regio spreek je eigenlijk.

Het is iemand van de verbindingen Drenthe die ons die lessen komt geven.
Hij heeft het al eerder gedaan bij iemand omdat die 1 les niet geweest was.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

Jasper

• Forum gebruiker
Reactie #134 Gepost op: 31 maart 2007, 10:56:32
Volgens gaan we een beetje off-topic........ 8)
SB Calamiteiten UMCN / Event Medical Service Uden / Het Nederlandse Rode Kruis afd. Nijmegen

uitkijk

• Senior gebruiker
Reactie #135 Gepost op: 31 maart 2007, 14:25:19
Er gebeuren wel meer vreemde dingen in verbindingsland, net alsof het allemaal zo geweldig veel voorstelt.  ;D

Kees  8)

klinknagel

• Forum gebruiker
Reactie #136 Gepost op: 3 april 2007, 21:30:35
Het is iemand van de verbindingen Drenthe die ons die lessen komt geven.
Hij heeft het al eerder gedaan bij iemand omdat die 1 les niet geweest was.

Wat kinderachtig, EHBO en dan eventueel wandelletsel lijkt mij belangrijker dan die eene verbindingsles.

Kun je zien hoe kleinzielig die lui zijn.  Voelen zich blijkbaar zo belangrijk en interesant. ( de enkele goeie niet mee gerekent)

Maar die aantal kun je op één hand houden.
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

klinknagel

• Forum gebruiker
Reactie #137 Gepost op: 17 mei 2007, 23:19:19
Ze zijn zelfs zo kinderachtig, dat ze niet eens durven te reageren in deze topic.

Ho wat zijn ze interesant met hun stickers op de prive auto van  verbindingsdienst Rode Kruis.  En

flikker lampen gemonteerd in de bumper van hun prive auto.   Meerdere magneet antenne's op de dak.

En allemaal mobilofoons, portofoons...........  

Lopend met hun hesjes met viltstift geschreven teksten

met de mededeling dat ze van de verbindingsdienst zijn, en daarom heel belangrijk  !!!!  

En een fatsoenlijke netwerk krijgen ze niet eens voormekaar.

Wat kinderachtig, EHBO en dan eventueel wandelletsel lijkt mij belangrijker dan die eene verbindingsles.

Kun je zien hoe kleinzielig die lui zijn.  Voelen zich blijkbaar zo belangrijk en interesant. ( de enkele goeie niet mee gerekent)

Maar die aantal kun je op één hand houden.

frankj

• Gast
Reactie #138 Gepost op: 19 mei 2007, 16:30:28
Vind je dit niet een persoonlijk aanval op 1 groep ??? er zijn legio E.H. verleners, Sigmaleden, Fotografen etc. die dit ook doen, om interessant uit de hoek te komen.
Ze zijn zelfs zo kinderachtig, dat ze niet eens durven te reageren in deze topic.

Ho wat zijn ze interesant met hun stickers op de prive auto van  verbindingsdienst Rode Kruis.  En

flikker lampen gemonteerd in de bumper van hun prive auto.   Meerdere magneet antenne's op de dak.

En allemaal mobilofoons, portofoons...........  

Lopend met hun hesjes met viltstift geschreven teksten

met de mededeling dat ze van de verbindingsdienst zijn, en daarom heel belangrijk  !!!!  

En een fatsoenlijke netwerk krijgen ze niet eens voormekaar.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #139 Gepost op: 19 mei 2007, 18:00:42
Vind je dit niet een persoonlijk aanval op 1 groep ??? er zijn legio E.H. verleners, Sigmaleden, Fotografen etc. die dit ook doen, om interessant uit de hoek te komen.

Ik snap zijn reactie wel, en voor sommige personen geldt dit alles zeer zeker... O0