Verbindingsdienst onder de vlag van Logistiek !

Auteur Topic: Verbindingsdienst onder de vlag van Logistiek !  (gelezen 49843 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #150 Gepost op: 9 juli 2007, 19:15:58
Gemiste kans ?, of weet niemand hoe het nu precies zit.. ?

Duplexer

• Gast
Reactie #151 Gepost op: 12 juli 2007, 23:01:44
Gemiste kans ?, of weet niemand hoe het nu precies zit.. ?

Na het opheffen van de commissie "van Olst", die zonder noemenswaardig kontakt met de verbindingsdienst haar advies uit heeft gebracht, heeft de ALV op 16 juni besloten dat de mensen van de verbindingsdienst nu zelf met een toekomstvisie mogen komen. Ik neem aan dat na de zomervakantie de nieuwe gevormde commissies aan de slag gaan om een realistisch plan voor de VBD te maken, waarbij natuurlijk alle opties serieus bekeken gaan worden.

klinknagel

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #152 Gepost op: 8 augustus 2007, 16:09:00
Na het opheffen van de commissie "van Olst", die zonder noemenswaardig kontakt met de verbindingsdienst haar advies uit heeft gebracht, heeft de ALV op 16 juni besloten dat de mensen van de verbindingsdienst nu zelf met een toekomstvisie mogen komen. Ik neem aan dat na de zomervakantie de nieuwe gevormde commissies aan de slag gaan om een realistisch plan voor de VBD te maken, waarbij natuurlijk alle opties serieus bekeken gaan worden.

De commissie "van Olst"was toch aan het onderzoeken, dat de verbindingsdienst wel kon worden opgeheven.

"We hebben toch GSM en C2000 !!!!"

Deze poll ging over de verbindingsdienst onder de vlag van het logistiek.

Van mij mag het.   De logistiek beschikt in elk geval over bezems.  En die kunnen dan eens flink door de

verbindingsdienst  heen.
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

klinknagel

• Forum gebruiker
Reactie #153 Gepost op: 4 oktober 2007, 07:44:24
Er gaan geruchten dat de landelijke verbindingsdienst onder de vlag gaat vallen van Logistiek.

Wie heeft hier meer van gehoord??  

Boven staande is gepost 1 jaar geleden.  En we zijn nog geen stuk verder, dan wel wijzer !!!  

Noch hebben wij in de afdelingen ooit iets gehoord van de verbindingsdienst. Geen vergadering, brief oid.

Naar mijn mening is het een langzame stille dood gestorven.
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #154 Gepost op: 9 oktober 2007, 16:30:28
Wat ik weet is dat er alweer een tijdje een nieuwe landelijke coördinator is voor de Verbindingsdienst, in ieder geval lopen de contacten tussen Den Haag en Zeeland normaal.

Wellicht een idee om niet altijd af te gaan van info uit andere media maar zelf eens een belletje doen naar Den Haag  ;)

klinknagel

• Forum gebruiker
Reactie #155 Gepost op: 9 oktober 2007, 17:02:30
Wat ik weet is dat er alweer een tijdje een nieuwe landelijke coördinator is voor de Verbindingsdienst, in ieder geval lopen de contacten tussen Den Haag en Zeeland normaal.

Wellicht een idee om niet altijd af te gaan van info uit andere media maar zelf eens een belletje doen naar Den Haag  ;)

Eigenlijks zou je als afd. verbindelaar de info vanuit je provincie moeten krijgen. Laaste vergadering van alle afd. verbindelaars is

alweer jaren gelden !!  En wie zijn wij om te bellen naar Den Haag.

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #156 Gepost op: 9 oktober 2007, 17:10:01
Dus ligt het probleem bij jullie provinciale Verbindingsdienst vrees ik . . . . danwel aan de onderlinge contacten ?

Je hebt wel het recht om als afdeling. verbindingsmedewerker diegene uit te nodigen die namens de provinciale verbindingsdienst de zaken zou moeten behartigen, lukt dit niet tja dan kun je eens bij andere afdelingen informeren of zij tegen dezelfde problemen aanlopen  in jullie regio . . . . .  :|    (wellicht een tip voor een nieuwe topic over dit soort problemen ?)

In ieder geval is het topic inmiddels achterhaald  ;)

uitkijk

• Senior gebruiker
Reactie #157 Gepost op: 17 oktober 2007, 13:08:49
ehm, het moet me dan toch maar even van het hart dat ook ik (wonend en werkend in Zeeland) meer hoor op het forum als vanuit het RK. Ik denk dat het RK zowel intern m.b.v. een mailing aan direkt betrokkenen maar ook externen die het allemaal bekostigen (het nederlandse publiek) middels de homepage, beter van informatie zouden kunnen voorzien.

Kees  8)

klinknagel

• Forum gebruiker
Reactie #158 Gepost op: 18 oktober 2007, 20:54:53
Dus ligt het probleem bij jullie provinciale Verbindingsdienst vrees ik . . . . danwel aan de onderlinge contacten ?

Je hebt wel het recht om als afdeling. verbindingsmedewerker diegene uit te nodigen die namens de provinciale verbindingsdienst de zaken zou moeten behartigen, lukt dit niet tja dan kun je eens bij andere afdelingen informeren of zij tegen dezelfde problemen aanlopen  in jullie regio . . . . .  :|    (wellicht een tip voor een nieuwe topic over dit soort problemen ?)

In ieder geval is het topic inmiddels achterhaald  ;)

Ik heb het bestuur hier in de regio maar even gemaild. En totaal geen respons !!  Dus maak ik hier op uit, dat ook zij  geen

idee meer hebben hoe het nu precies zit.

Ik heb maar als conclusie genomen dat de verbindingsdienst hier in de regio ten ziele is !! Wel zo gemakelijk, hoef ik mij ook

niet meer bezorgt te maken.  

Lang leve de vrijheid.  Alle inzetten maar met PMR apparatuur in de toekomst !!  Geen kosten meer voor aanschaf via de Haag

en geen afdracht meer voor de machtiging gelden.  Opleiding gaan we zelf maar doen.

Kunnen we van het geld mooi een paar fleece truien voor kopen.

De oude condor met voeding  gaat maar op Marktplaats voor verkoop.

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #159 Gepost op: 19 oktober 2007, 04:44:49
ehm, het moet me dan toch maar even van het hart dat ook ik (wonend en werkend in Zeeland) meer hoor op het forum als vanuit het RK. Ik denk dat het RK zowel intern m.b.v. een mailing aan direkt betrokkenen maar ook externen die het allemaal bekostigen (het nederlandse publiek) middels de homepage, beter van informatie zouden kunnen voorzien. Kees  8)

Klopt Kees  ;)

Woensdagavond najaarsoverleg gehad binnen de RVD Zeeland. Dit jaar nog gaat er hier een mailing uit, wat dan ook vaker zal moeten gaan plaatsvinden. Maandag komt de landelijk coördinator langs, benieuwd waar zij zich zoal mee bezig houdt . . . .

73's  van Michel