Hallo Allemaal,
Jullie willen graag openheid van de Landelijke Verbindingsdienst, da's duidelijk.
Helaas weet ik als medewerker van de VBD werkgebied Limburg ook niet echt veel !
Een van de redenen waarom er zo weinig informatie over de toekomst van de VBD naar buiten komt, is het simpele feit dat er nog geen definitieve besluiten zijn genomen.
De coordinatoren van de werkgebieden hebben contact met de mensen van het Landelijk Bureau, maar voor het eind van dit jaar verwacht ik geen nieuws van die kant.
Het is duidelijk dat de plaats, structuur, aansturing en manier van werken van de VBD, in de komende tijd drastisch gaat veranderen, maar in de werkgebieden weten wij ook nog niet hoe.
Veranderen is prima, het kan en moet namelijk altijd beter.
Alleen hoor ik niets over verbeteringen, alleen maar dat de VBD goedkoper moet...
Ik hoop dat we (in welke vorm dan ook) ondersteuning aan onze afdelingen kunnen blijven bieden, waar en wanneer zij dit nodig hebben.
Over geheimzinnigheid
binnen het werkgebied Limburg heb ik nog niemand horen klagen, maar het kan ook zijn dat nog niemand iets tegen me heeft gezegd...