Verkeersregelaar voertuigen

Auteur Topic: Verkeersregelaar voertuigen  (gelezen 209442 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #150 Gepost op: 19 april 2010, 17:01:47
Weet je ... Hulpdiensten mogen niet met wig/wag rijden ... verkeersregelaars wel?

Niet alleen te veel van het goede ... ook te veel van het verkeerde dus.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #151 Gepost op: 19 april 2010, 17:13:41
Op onderstaande filmpjes zie je de auto's ook in 'actie' zeg maar.





User is wederom viszer.

formaat aangepast ;)
Maarten.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #152 Gepost op: 19 april 2010, 19:13:22
Voor verdere discussie over deze organisatie (die gaat er vast komen ;)) graag een nieuw topic opstarten in de blauwe of gele kolom. Dan houden we het hier bij de voertuigen :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


WIS IM+

  • Iets met asfalt en witte strepen erop
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • IM is geweldige uitvinding
Reactie #153 Gepost op: 12 mei 2010, 09:07:30
Ik heb een vraag, Ik was vorige week in Haarlem en daar zag ik een voertuig rijden van de Fa. AVD Verkeer die een achterop zijn voertuig zo'n platte ledbalk had zitten.

Alleen de bovenkap was blauw gekleurd. Waardoor mij inziens het overige verkeer weer zal denken dat dit om een noodhulpdienst gaat. Terwijl ze dat dus echt nooit zullen worden.

Hoe zit dit juridisch, kunnen ze gewoon op een amber ledbalk een blauwe bovenkap schroeven.? Dit zal nooit af-fabriek zo monteerd zijn, tenminste niet bij de gecertificeerde instalateurs denk ik.



Schoenmaker blijf bij je leest, Wil je zo graag als politieagent rondrijden Solliciteer daar dan, wanna be's.!
Multidiciplinair zorgen voor een goede afloop  *** Alle uitspraken op dit forum zijn mijn persoonlijke uitspraken en meningen. ***


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #154 Gepost op: 12 mei 2010, 10:17:04
Het is niet verboden. Een amber of een transparante kap zou wel meer duidelijkheid geven maar ik denk dat sowieso wel vrij duidelijk is dat dit geen hulpdienst is. Wel een mooie bak!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #155 Gepost op: 12 mei 2010, 13:03:58
Bij voorbaat vast een waarschuwing:

Discussie over al dan niet wannebee bedrag van AVD Verkeer gaan we op dit forum niet voeren. Daar hebben we in het verleden al genoeg problemen mee gehad ;)
Dus gelieve de discussie scherp te houden en niet op de man / organisatie te spelen :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #156 Gepost op: 12 mei 2010, 18:25:27
En deze voertuigen reden voorheen in elk geval met een transparante bovenkap, heb ze diverse malen zo zien rijden.
greetz,  Enrique


Alwin

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #157 Gepost op: 16 mei 2010, 17:30:41


Traffic support vorige week in Utrecht. Tijdens de Giro. Foto is helaas een beetje onscherp.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #158 Gepost op: 13 juni 2010, 22:20:31
Ik heb een vraag, Ik was vorige week in Haarlem en daar zag ik een voertuig rijden van de Fa. AVD Verkeer die een achterop zijn voertuig zo'n platte ledbalk had zitten.

Alleen de bovenkap was blauw gekleurd. Waardoor mij inziens het overige verkeer weer zal denken dat dit om een noodhulpdienst gaat. Terwijl ze dat dus echt nooit zullen worden.

Hoe zit dit juridisch, kunnen ze gewoon op een amber ledbalk een blauwe bovenkap schroeven.? Dit zal nooit af-fabriek zo monteerd zijn, tenminste niet bij de gecertificeerde instalateurs denk ik.



Schoenmaker blijf bij je leest, Wil je zo graag als politieagent rondrijden Solliciteer daar dan, wanna be's.!

Het voertuig ziet er wel oké uit maar om je striping te verzieken door er een plakkaat overheen te plakken met Incident Management vind ik dood en dood sonde.
Je striping is hierdoor niets meer waard.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #159 Gepost op: 18 juni 2010, 10:30:59
Het voertuig ziet er wel oké uit maar om je striping te verzieken door er een plakkaat overheen te plakken met Incident Management vind ik dood en dood sonde.
Je striping is hierdoor niets meer waard.

En vooral die  grote plakkaat met IM op de auto wat ze niet gauw zullen gaan doen O0,want ze weten echt niks van IM af.

zelf gezien als WIS.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT