Verkeersregelaar voertuigen

Auteur Topic: Verkeersregelaar voertuigen  (gelezen 205492 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #200 Gepost op: 25 februari 2011, 18:09:26
Bron KvK: sinds 18 januari 2011 is School Travel B.V. uit Zwolle de enig aandeelhouder en bestuurder van AVD Verkeer B.V. School Travel B.V. is op zijn beurt weer in handen van Traffic & Travel Group B.V. uit Zwolle (die tevens enig aandeelhouder en bestuurder van Traffic Support B.V. is). De bestuurder van die B.V. is Logistance B.V. uit Zwolle. De enig aandeelhouder en bestuurder van Logistance B.V. is Yvo Hütte uit Ommen.
greetz,  Enrique


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #201 Gepost op: 25 februari 2011, 18:23:00
En uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat Yvo Hütte de eigenaar is van Traffic Support en wat er onder valt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #202 Gepost op: 2 maart 2011, 18:52:28
Ik heb vorige week met hun samen gewerkt bij een groot evenement waarbij wij als wegbeheerder(RWS) erg veel last hier van hadden het verkeer bedoel ik,en ik vind er is zeer prettig gewerkt/ervaren met die mannen van Traffic support en daar hoorde ik het ook van de teamleider dat ze AVD verkeer overgenomen hadden.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #203 Gepost op: 4 maart 2011, 07:54:53
Waarom heeft deze wagen 3 lichtbalken? ::)
Omdat de gemiddelde begeleider graag de hele snelweg verlicht met oranje knippers/flitsen/draailampen etc ? 98uiye
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #204 Gepost op: 4 maart 2011, 11:14:54
Omdat de gemiddelde begeleider graag de hele snelweg verlicht met oranje knippers/flitsen/draailampen etc ? 98uiye

Hier is en mag worden tegen opgetreden, ik heb op mijn laptop nog een stuk uit de staatskrant van 2009 staan mbt signaal verlichting. Komt er kort op neer hoeveel en welke signaalverlichting er mag zijn op een voertuig. Misschien door mensen hier ook wel opgevallen dat sinds 2009 nieuwe ambulances ook niet meer worden uitgerust met meer dan 1 hoofd signaalgever ( lees zichtbare zwaai- knipperende balk) maar wel met meer secundair licht ( lees flitsers en knipperlampen elders op het voertuig).

Wat ik heb begrepen dat in 2014 de regeling daadwerkelijk moet worden nageleefd door de diensten ook mbt de oudere voertuigen maar alle nieuwe voertuigen moeten hier al aan voldoen.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #205 Gepost op: 4 maart 2011, 13:21:56
Uitspraak klopt niet helemaal.

Het stuk waar je naar refereert zal de regeling optische- en geluidssignalen zijn, zoals gepubliceerd in de rijkscourant van Februari 2009.
Hierin staan de eisen beschreven ten aanzien van hulpverleningsvoertuigen, voorzien van BLAUWE signaalverlichting.

De eisen die daarin staan, gelden voor voertuigen waarvan de minister ze erkent als hulpdienst en geldt dus niet voor amberkleurige, of oranje signalering. Met de uitzondering dat er wel eisen worden gesteld aan de oranje verlichting, die op een hulpdienstvoertuig worden gemonteerd.

De overgangsregeling van 5 jaar is correct. Na deze datum (maart 2014) dienen alle voertuigen die voorzien zijn van blauwe zwaailichten te voldoen aan de nieuwe regeling. Dus ook oude voertuigen die dan nog in dienst zijn, moeten dan zijn omgebouwd.

Ten aanzien van de oranje signaalverlichting, zal vanaf 2014 de ECE R65 Klasse I standaard gaan gelden.

Het feit transportbegeleiders met verschillende daksets rondrijden kan ook regelgeving zijn trouwens. In Belgie en Duitsland gelden andere eisen ten behoeve van BF3, dan in Nederland.


Gast

  • Gast
Reactie #206 Gepost op: 4 maart 2011, 13:43:09
Het klinkt mij logischer in de oren als de voorste, extra, balk op het dak een Traffic Advisor uitvoering is naar de voorkant, de achterste platte balk op het dak vind ik niet meer dan logisch, de MX7000 voorop zie je niet aan de achterkant en dat wil je toch wel graag, zichtbaar zijn naar achteren.

Ik vind het dan wat kort door de bocht om iedere "gemiddelde begeleider" over één kam te scheren en te beweren dat ze de hele omgeving in het oranje willen doen oplichten. In dit geval denk ik, vanuit mijn hobby-oogpunt, dat er bewust is gekozen om zo laag mogelijk te blijven op het dak en toch de functionaliteiten te hebben die elke andere begeleidingsbus ook heeft te integreren.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #207 Gepost op: 7 maart 2011, 18:35:25
Bericht van het bedrijf AVS verkeer verwijderd, wegens overtreding van de forum regels.

Mike
Moderator


CPrime

  • Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #208 Gepost op: 7 maart 2011, 18:37:53


Is het nou AVS of AGVS???

En wat is een verkesregelaar????
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &


sylvester1986

  • Gast
Reactie #209 Gepost op: 7 maart 2011, 18:46:39
Als ik de foto's zo zie dan zijn jullie niet echt een concurrent voor bijv Traffic Support/Brink verkeer, want het is treurig om te zien hoe de collega's er bij lopen met hun niet voorgeschreven kleding en dan een niet kloppend logo, ook erg jammer.
Sorry, maar voor mij ben U de zwakste schakel.