Verkeersregelaar voertuigen

Auteur Topic: Verkeersregelaar voertuigen  (gelezen 205696 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #250 Gepost op: 21 januari 2013, 15:09:26
Ken dat, 8 jaar in de gele bus gezeten.
Alle manieren om "te gaan" wel gezien.....niet prettig.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #251 Gepost op: 21 januari 2013, 15:15:01
Nou ik snap serieus niet wat het probleem is in dit geval. De auto is niet eens wit, en het enige wat hetzelfde is, is de kleur blauw. De striping lijkt in de verste verte niet op BZK striping. En dat er OVD op het voertuig staat is tog niet zo gek als het bedrijf zo heet?
Waarom moet je uberhaupt schuine strepen op de zijkant van je wagen hebben...? Er zijn tig andere mogelijkheden om goed zichtbaar te zijn (bijv. battenburg striping) maar die zie ik nooit op die wagens... Waarom dan alleen schuine strepen? Is dat het beste? Waarom is er hier dan zoveel discussie over de huidige striping en wat er aan ontbreekt.... En waarom rijdt de rest van de wereld niet met BZK lijkende striping rond..?

En kijk eens naar de overeenkomsten? (Opmaak e.d.) Allemaal toeval? Ja right.... :-X




Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #252 Gepost op: 23 januari 2013, 10:57:13
Net zoals de blauwe tak ziek wordt van de opmerkingen "patat wordt zeker koud, of de koffie" begint deze opmerking ook ziekelijk te worden.

Ja wij zouden voor ons werk wel wat meer vrijheden wensen, maar wij willen absoluut niet lijken op.

Alleen zoals het er nu voor staat hebben wij in het geheel wel een taak en is de weggebruiker wel verplicht onze aanwijzingen op te volgen. Alleen is er geen enkele uniformiteit en snapt de burger er ook de ballen niet meer van.

Voor men gaat roepen solliciteer dan, been there done that. 5.5 jaar KMar en 3 maanden VZA(leek makkelijker dan het emotioneel gezien is) weet ik echt wel hoe het in elkaar zit. Niet iedereen heeft zijn hart aan die kant verloren.

Ik zeg niet dat aale VKR's zo zijn. Maar als OVD zulke striping neemt en dat in combinatie met het uniform dat zij hebben gekozen. Dan zie ik dat persoonlijk als wannabee gedrag. Ik kan daar dan ook niks anders van maken.

Als jij als VKR professioneel over wilt komen, dan kan je m.i. veel beter een andere striping nemen en andere kleding nemen.

Daar zijn voorbeelden genoeg van te noemen.

Maar dit geld niet alleen voor de VKR ook voor de gemeente handhavers. Men draagt dit soort kleding, wat veel op de blauwe tak lijkt met 1 doel.
Dat is namelijk op ome agent te lijken, zodat ze meer gezag krijgen.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #253 Gepost op: 7 maart 2013, 09:26:37
De discussie en filmpje van het begeleiden van het zwaartransport afgesplitst naar het hiervoor bestemde topic.
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?msg=1135951


Kevin R.

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 978
Reactie #254 Gepost op: 9 maart 2013, 16:36:43
Vond ik net onder mijn raam:

Gegevens ontbreken...


sylvester1986

  • Gast
Reactie #255 Gepost op: 26 april 2013, 14:59:09
Nette auto van NedTraffic.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #256 Gepost op: 26 april 2013, 15:44:35
Vond ik net onder mijn raam:

Gegevens ontbreken...
Deze zullen wel redelijk snel verdwijnen, IRIS verkeer is nl failliet volgens de KVK.

https://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?zk=0&url=https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=34237268
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Sam Wedel

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 570
  • Eibergen, Achterhoek
Reactie #257 Gepost op: 18 mei 2013, 19:59:24


Dienst: VKRC Verkeersregelaars Centrale
Soort voertuig: Verkeersregelaarsvoertuig
Merk & type: Smart Fortwo Coupe
Kenteken: 66-TXR-1
Bijzonderheden: Mobiele foto, Blauwe lichtbalk op het dak.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #258 Gepost op: 18 mei 2013, 20:02:59


Bijzonderheden: Mobiele foto, Blauwe lichtbalk op het dak.
Je hebt 80 pagina's met discussie over het hoofd gezien; het is een lichtbalk met een blauwe kap, maar gewoon amber lampjes.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #259 Gepost op: 18 mei 2013, 20:08:13
Wel een mooie foto  0098
Omgeving Enschede (Althans, daar hoort deze thuis  e050)
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat