Verkeersregelaar voertuigen

Auteur Topic: Verkeersregelaar voertuigen  (gelezen 205795 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #241 Gepost op: 18 januari 2013, 21:21:20
Oud medewerker van AVD  ^-^
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #242 Gepost op: 19 januari 2013, 10:19:19
Oud medewerker van AVD  ^-^

Ok,ik had al zo idee,wij twitteren ook namelijk  ;)
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #243 Gepost op: 19 januari 2013, 16:31:16
Net even de foto's op de site van OVD bekeken. En niet alleen de voertuigeb zijn wanna be. Ook het uniform! Ik vind het trouwens ook heel amateuristisch overkomen. Als je ander vkr instantie's neemt, die zijn veel beter zichtbaar door ook een gele jas en broek te hebben. Ipv een zwarte jas en zzwarte broek e  alleen maar een hesje
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Koekerdt

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Reactie #244 Gepost op: 21 januari 2013, 14:40:02
Ik blijf mij verbazen over al die wagens die toch enigszins schurken aan de BZK striping.... Met allerlei schuine strepen en gelijkende opmaak / teksten op de wagens (bijv bij OVD op de motorkap, heeft de blauwe tak dat ook niet zo? Toevallig zeg!  :D Jammer voor OVD dat dit nu allemaal aan het verdwijnen is). :-X Terwijl Battenburgstriping minstens net zo goed opvalt (volgens sommigen hier nog beter), maar daar zie ik niemand in rijden. Toch een beetje 'wanna-be' gedrag....?  :-X

Nou ik snap serieus niet wat het probleem is in dit geval. De auto is niet eens wit, en het enige wat hetzelfde is, is de kleur blauw. De striping lijkt in de verste verte niet op BZK striping. En dat er OVD op het voertuig staat is tog niet zo gek als het bedrijf zo heet? Je kan ook doorschieten in het roepen van "wanna-be" gedrag....

Ja het pak met de stropdas heeft wel iets "apparts" maar goed, ze moeten hoe dan ook het verkeershestje aan, dus dat zie je tog vrijwel nooit
Vers afgestudeerd Integraal Veiligheidskunde Veiligheidscoördinator op verschillende evenementen Geïnteresseerde in alle andere vormen van veiligheid


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #245 Gepost op: 21 januari 2013, 14:54:49
En niet alleen de voertuigeb zijn wanna be.

Net zoals de blauwe tak ziek wordt van de opmerkingen "patat wordt zeker koud, of de koffie" begint deze opmerking ook ziekelijk te worden.

Ja wij zouden voor ons werk wel wat meer vrijheden wensen, maar wij willen absoluut niet lijken op.

Alleen zoals het er nu voor staat hebben wij in het geheel wel een taak en is de weggebruiker wel verplicht onze aanwijzingen op te volgen. Alleen is er geen enkele uniformiteit en snapt de burger er ook de ballen niet meer van.

Voor men gaat roepen solliciteer dan, been there done that. 5.5 jaar KMar en 3 maanden VZA(leek makkelijker dan het emotioneel gezien is) weet ik echt wel hoe het in elkaar zit. Niet iedereen heeft zijn hart aan die kant verloren.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #246 Gepost op: 21 januari 2013, 14:58:03
Hit, ben jij ook "oud-Geel"?
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #247 Gepost op: 21 januari 2013, 14:59:39
Hit, ben jij ook "oud-Geel"?

Als je daarmee bedoeld of ik allang mag verkeer regelen is het antwoord: ja.

Ik heb echter nooit bij RWS gewerkt, dat vond ik teveel papierwerk. En dan moet je nu zien wat voor papierwerk ik allemaal heb.....  098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #248 Gepost op: 21 januari 2013, 15:04:54
Ik doelde eigenlijk op "3 maanden VZA"  ^-^
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #249 Gepost op: 21 januari 2013, 15:06:52
Ik doelde eigenlijk op "3 maanden VZA"  ^-^

Ik denk dat ik voor die term er te kort heb gezeten, het leek me toen een leuke baan maar ik kon er niet tegen in 1 week drie jonge kinderen te moeten ophalen. :-X
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.