Wat stemmen Hulpverleners op 22 november?

Auteur Topic: Wat stemmen Hulpverleners op 22 november?  (gelezen 11264 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #10 Gepost op: 9 oktober 2006, 21:55:41
Wat een onzin.

Dat overlast veroorzakende gedrag van bijv. de marokaanse jeugd waar altijd over gezeurd wordt heeft helemaal niks met de islam en onze religie te maken, maar veel meer met de opvoeding en de normen en waarden die de ouders die kinderen hebben meegegeven.


Dat heeft het ook niet. Alleen wordt dit als excuus gebruikt. Het wordt gezegd als ze slecht gedrag hebben vertoond en wordt de religie als reden gebruikt voor het gedrag. En daar moeten we van af.
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Karim

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 9 oktober 2006, 22:03:16
Dat heeft het ook niet. Alleen wordt dit als excuus gebruikt. Het wordt gezegd als ze slecht gedrag hebben vertoond en wordt de religie als reden gebruikt voor het gedrag. En daar moeten we van af.

Nee, dat zeggen zij niet, dat zeggen anderen direct, die gooien het gelijk op "de islam" en "hun achterlijke religie" zoals die geert wilders loopt te roepen.
En als we (jullie) ergens vanaf moeten dan is het wel van die achterlijke racist met z'n idiote opmerkingen.

Tekst aangepast ivm ongepaste tekst.

Ger@rd


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #12 Gepost op: 9 oktober 2006, 22:49:44
Uiteraard is het hier NIET de bedoeling om verder inhoudelijk in te gaan op politieke discussies, het gaat puur om te kijken of hulpverleners anders stemmen dan "de Nederlander"  ;)

 ::)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #13 Gepost op: 9 oktober 2006, 23:37:51
Ik heb werkelijk geen idee op wie ik wel ga stemmen. Ik weet alleen op welke partijen ik niet ga stemmen, en dat zijn er veel.  :-X


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #14 Gepost op: 11 oktober 2006, 08:37:32
Ik heb werkelijk geen idee op wie ik wel ga stemmen. Ik weet alleen op welke partijen ik niet ga stemmen, en dat zijn er veel.  :-X
tja dan blijft er dus maar 1 over ;D


Alexxxxx

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 11 oktober 2006, 23:25:33
SP, ik ben een linkse lul.  :D


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #16 Gepost op: 12 oktober 2006, 10:08:08
ik stem cda. waarom? omdat ik vind dat ze het goed doen!!!
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #17 Gepost op: 12 oktober 2006, 15:06:28
ik stem cda. waarom? omdat ik vind dat ze het goed doen!!!
:'( :-[ :-X


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #18 Gepost op: 12 oktober 2006, 16:30:13
:'( :-[ :-X

Nee, duidelijk! Zeer goede onderbouwing van het feit dat je het niet met de vorige poster eens bent. Toch zou ik graag de volgende argumenten aandragen omdat ik het niet met de door jouw gevoerde argumenten eens ben.

1. blalalalala

2. blalalalala


Sorry voor deze misschien wat cynische opmerking maar laten we AUB nu eens leren om bij een reactie wel te noemen waarom en niet ALLEEN een paar van die gekke bekken te plaatsen. (dat doe je maar in het kippenhok)

Dat maakt het voor iedereen duidelijk en dan kan er wat meer inhoudelijk worden gereageerd dan  :'( :-[ :-X (wat misschien inhoudt dat je het niet eens bent met de vorige poster maar zeg dat er dan even bij in WOORDEN!!)

dank u  8)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #19 Gepost op: 12 oktober 2006, 16:50:11
Heel duidelijk Firechief! Alleen is in het begin door de admin al nadrukkelijk het verzoek gedaan niet inhoudelijk te discussieren over diverse politieke meningen. It's just a poll....  ;)