12e Internationale Brandweer 'verzamelaars' beurs

Auteur Topic: 12e Internationale Brandweer 'verzamelaars' beurs  (gelezen 5842 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 14 oktober 2006, 16:04:59
Ik kom zowiezo  ;)


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #21 Gepost op: 28 oktober 2006, 21:21:35
Ook de medewerkers van www.brandweervoertuigen.nl staan met een stand op de beurs.
Verder worden er een viertal leuke foto kaartjes uitgegeven. Deze zijn gratis af te halen aan de stand.
We hopen jullie te begroeten aan onze stand.




Team www.brandweervoertuigen.nl
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Lifeliner

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 1 november 2006, 18:17:36
Wie gaan er allemaal naar die gezellige beurs ? ;)

we zijn aanwezig met het hulpverlenings-modelbouw forum.. ik heb vernomen dat we met 26 meter tafel staan met alleen maar modelbouw van hulpverleningsvoertuigen  ;D :D


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #23 Gepost op: 3 november 2006, 11:43:36
Morgen is het zover. De gezellige brandweerbeurs in Dordrecht. Vanag 09.00 uur is hij open. Kom ook gezellig even langs de stand van www.brandweervoertuigen.nl. We zien jullie graag.
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 3 november 2006, 12:46:36
Morgen is het zover. De gezellige brandweerbeurs in Dordrecht. Vanag 09.00 uur is hij open. Kom ook gezellig even langs de stand van www.brandweervoertuigen.nl. We zien jullie graag.

Ik vraag mij altijd af of ze aan de mensen denken die ver weg wonen, de beurs begint te vroeg en is te vroeg afgelopen. Ik woon zelf in Spijkenisse en als ik dan zou komen dan moet ik 6 uur weg om de beurs om 09:00 te halen, als ik later kom dan is alle leuks alweer voor je neus weggekaapt.


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #25 Gepost op: 3 november 2006, 17:58:33
ga je met de fiets dan.
Met het openbaar vervoer is Spijkenisse - Dordrecht toch niet meer dan een uurtje.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 3 november 2006, 18:37:28
ga je met de fiets dan.
Met het openbaar vervoer is Spijkenisse - Dordrecht toch niet meer dan een uurtje.


Ik heb al iets geregeld :P Ik kan met iemand meerijden dus ik ben moren ook van de partij :D

Wie is er overigens allemaal nog geweest van het forum?


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #27 Gepost op: 4 november 2006, 20:31:37
ik ben dit jaar niet naar de beurs geweest omdat ik iedere zaterdag onder de pannen ben in Dordrecht bij Dé fotospeciaalzaak van Zuid-Holland-Zuid en zag hierdoor dus geen mogelijkheid om ff langs de beurs te gaan! maar als je ieder jaar naar de beurs ben geweest heb je het eigenlijk wel gezien!

ik hoop dat iedereen het weer goed naar hun zin hebben gehad en ik hoor jullie reacties graag!!

groet Kees
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


brw opsterland freak

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #28 Gepost op: 5 november 2006, 09:49:56
ik ben er geweest met het modelbouw forum was echt gezelig en ik heb leuke dingen gezien


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #29 Gepost op: 5 november 2006, 12:52:49
ik ben dit jaar niet naar de beurs geweest omdat ik iedere zaterdag onder de pannen ben in Dordrecht bij Dé fotospeciaalzaak van Zuid-Holland-Zuid en zag hierdoor dus geen mogelijkheid om ff langs de beurs te gaan! maar als je ieder jaar naar de beurs ben geweest heb je het eigenlijk wel gezien!

hmm kees, Het is ieder jaar anders hoor. Al hoewel je wel steeds de zelfde mensen ziet met hun stands. Zijn er over het algemeen altijd wel nieuwe spullen te vinden.
En ja ik ben ook ff weze kijken.. ;)
Weer of geen weer... altijd brandweer