wie kent dit voertuig?

Auteur Topic: wie kent dit voertuig?  (gelezen 4051 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

zafara

  • Gast
Gepost op: 12 oktober 2006, 20:46:24
deze kwam ik vandaag tegen...

beetje vreemd de VZA in de regio van de RAVU.... nu is mijn vraag: Wie kent dit voertuig, wat is het voor voertuig en wat doet het in Bilthoven(Utrecht)?






Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2006, 20:49:47
deze kwam ik vandaag tegen...

beetje vreemd de VZA in de regio van de RAVU....

Hoezo vreemd? Hier in De Meern zie ik ook regelmatig een voertuig rijden van de VZA voor internationale vervoertjes, kennelijk wordt er dan een collega o.i.d. opgepikt. En in Leerdam  ZHZ) rijdt iemand van de RGF van de regio Utrecht wel eens met zijn dienstvoertuig, omdat hij hier woont en met piket zijn auto meeneemt denk ik.

groet, Michel


Bart S

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2006, 21:00:09
Is niet vreemd hoor. Dat voertuig wordt gebruikt voor allerhande taken, waaronder vervoer naar scholing. In Bilthoven bevindt zich een scholingsloctie van de RAVU (Jan van Eijcklaan 6), hier wordt bijvoorbeeld de SOSA opleiding gegeven voor diensten uit het midden en westen van het land...

Opgelost! ;)


Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 12 oktober 2006, 21:10:39
Is niet vreemd hoor. Dat voertuig wordt gebruikt voor allerhande taken, waaronder vervoer naar scholing. In Bilthoven bevindt zich een scholingsloctie van de RAVU (Jan van Eijcklaan 6), hier wordt bijvoorbeeld de SOSA opleiding gegeven voor diensten uit het midden en westen van het land...

Opgelost! ;)

En zo te zien rijdt dit voertuig op de Jan Steenlaan (kruising Soestdijkseweg Noord), en dat is vlak bij de Jan van Eijcklaan.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #4 Gepost op: 12 oktober 2006, 21:14:47
Is niet vreemd hoor. Dat voertuig wordt gebruikt voor allerhande taken, waaronder vervoer naar scholing. In Bilthoven bevindt zich een scholingsloctie van de RAVU (Jan van Eijcklaan 6), hier wordt bijvoorbeeld de SOSA opleiding gegeven voor diensten uit het midden en westen van het land...

Opgelost! ;)
Mooi gebouw he...?  ;D


Bart S

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2006, 21:26:10
Mooi gebouw he...?  ;D

Geen idee...... ben er nog nooit geweest! :)


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #6 Gepost op: 13 oktober 2006, 11:20:57
Geen idee...... ben er nog nooit geweest! :)

Bart, mijn vraag heeft niets met bovenstaand voertuig te maken, maar ik heb geen zin om voor één vraagje een nieuw topic te openen, dus doe ik het even hier:
weet jij misschien of die gele VW Golf die regelmatig op kazerne Hoofddorp staat,  de OvD-G Zuid is ,of gewoon een gelijkende dienstauto? Thanks  :)


Bart S

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 13 oktober 2006, 12:04:10
Bart, mijn vraag heeft niets met bovenstaand voertuig te maken, maar ik heb geen zin om voor één vraagje een nieuw topic te openen, dus doe ik het even hier:
weet jij misschien of die gele VW Golf die regelmatig op kazerne Hoofddorp staat,  de OvD-G Zuid is ,of gewoon een gelijkende dienstauto? Thanks  :)

Yep, dat is de OVD-G auto! Volgens mij zijn er geen gelijkende dienstauto's. Er rijden trouwens van de GHOR wel een paar Golfjes rond, maar die hebben alleen de blauwe strepen.

Hieronder een fotootje: geheel links de VW Transporter met daarvoor de OVD-G. Voor de Chevy staat dezelfde Caddy al sop bovenstaande foto, en daarvoor een Golf Station van de GHOR. Geheel rechts zie je nog net een ander GHOR Golfje staan.



Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #8 Gepost op: 13 oktober 2006, 12:28:17
Dank je!

Mooie line-upje erbij ook, die auto's van de GHOR kende ik nog niet, weer iets geleerd in ieder geval! :)


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Reactie #9 Gepost op: 14 oktober 2006, 19:31:48
Zie ik daar een bord waarop een wegsleep regeling vermeld staat? ;D