Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1212424 keer)

0 gebruikers (en 60 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #1190 Gepost op: 14 maart 2010, 00:15:25
hoe is de regeling is BE dan?


Gast

  • Gast
Reactie #1191 Gepost op: 14 maart 2010, 00:33:06
Kerel waarom voer jij blauw?
beleefdheidsmodus:
Het lijkt of jij blauw voert. Is dat mogelijk in BE voor begeleiders?

Ziet eruit als wit, niet blauw. De witte LED's willen nog wel eens een blauw-achtig licht afgeven.

Bij de laatste foto lijkt het wel degelijk blauw te zijn in die grille.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #1192 Gepost op: 14 maart 2010, 13:30:05
Op de foto van VKRC betreft het inderdaad blauw. Deze meneer heeft inmiddels een andere auto en volgens mijn informatie zit ook daar blauw in of op. Natuurlijk zo verboden als wat, maar sommigen hebben van alles over voor hun (hobby-?) project. Verkeersregelaar Toon timmert overigens op geheel eigen wijze aardig aan de weg. Zie bijvoorbeeld de uitzending van TV Gelderland van 9 februari vorig jaar (vanaf ongeveer 3.20).
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #1193 Gepost op: 14 maart 2010, 18:05:33
Ik had inderdaad wel meer gezien van deze heer, maar vind het niet mijn taak daar wat mee te doen, al heb ik uiteraard mijn bedenkingen.
het ging me nu even puur om het feit dat er blauw in de grill te viinden is, en ik dat steeds vaker terug zie in "vreemde" auto's
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Gast

  • Gast
Reactie #1194 Gepost op: 14 maart 2010, 18:28:38
Die Chinese blinkblink LEDjes zijn ook overal gemakkelijk te krijgen voor weinig. Een beetje geoefend oog ziet zo wat wel en wat niet `echt blauwblauw´ is.... zo ging ik een tijdje terug niet aan de kant voor een auto achter me met een chinees blinkyblink lampje achter het raam. De vanuit de andere kant komende Golf van Reigsersbos zette daarop zijn echte FLITSFLITS Edge aan en ging achter blinkyblink aan.
Moet je maar niet doen alsof.............


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #1195 Gepost op: 14 maart 2010, 18:37:35
hahaha, wat lullig dat hij dat net doet bij een zwaailichter kenner..wat zal die zich rottig gevoeld hebben.
Denk je dat die lampjes je een bepaalde macht geven, gaat die knakker niet opzij hahaha
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


x-fader

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #1196 Gepost op: 15 maart 2010, 09:01:52
Die Chinese blinkblink LEDjes zijn ook overal gemakkelijk te krijgen voor weinig. Een beetje geoefend oog ziet zo wat wel en wat niet `echt blauwblauw´ is.... zo ging ik een tijdje terug niet aan de kant voor een auto achter me met een chinees blinkyblink lampje achter het raam. De vanuit de andere kant komende Golf van Reigsersbos zette daarop zijn echte FLITSFLITS Edge aan en ging achter blinkyblink aan.
Moet je maar niet doen alsof.............

Kan je me dan 1 site geven waar ze dezze chinese blink blink verkopen? Als je toch zo'n kenner bent...


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Gast

  • Gast
Reactie #1198 Gepost op: 15 maart 2010, 11:11:10
Kan je me dan 1 site geven waar ze dezze chinese blink blink verkopen? Als je toch zo'n kenner bent...

Als ik toch zo'n kenner ben dan verwijs ik je liever niet naar die websites. Wil je ze toch hebben dan is Google je grote vriend. Of eBay inderdaad. Als je kijkt naar de prijzen, zowel op eBay als wat ze in China er zelf voor vragen, zou je haast gek zijn om het niet direct daar te halen in plaats van via de doorverkopers in NL en BE, gezien de winst die ze op die lage kwaliteit nog behalen.

Groet, een kenner.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #1199 Gepost op: 15 maart 2010, 11:16:02
Je kunt ze inderdaad bestellen, snelle levering ook.
Maar verwacht niet dat mensen je zien of dat je opvalt.
Een aantal medewerkers van ons hebben deze in het verleden gehad, ze zijn echt heel heel heel slecht.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat