Dat is wel zo, met een uitzondering. Het eerste, bufferende voertuig mag wel blauw voeren, de overige voertuigen moeten dan oranje voeren. Het is alleen zo jammer dat, ondanks het feit dat de oranje led-module naar boven is geplaatst, deze nog niet zichtbaar is wanneer de achterklep is geopend.......... . En het feit dat de led-modules in de dakset tegelijkertijd aan en uit gaan is afgeleid van de stelling als gesteld in de: Regeling houdende aanwijzing hulpverleningsdiensten, omschrijving werkzaamheden en omstandigheden, en vaststelling van optische en geluidssignalen (Regeling optische en geluidssignalen 2009). Op pagina 9 van deze regeling staat namelijk: De betrokken bestuurders mogen overdag, aanvullend op de blauwe signaalverlichting, knipperende koplampen voeren. De koplampen moeten tegelijkertijd aan en uit gaan. Onderzoek heeft uitgewezen dat knipperende koplampen een goede bijdrage leveren aan de herkenbaarheid van voorrangsvoertuigen, mede doordat zijn de aandacht trekken van voorliggers. Deze herkenbaarheid is het grootst wanneer de koplampen tegelijkertijd aan en uit gaan. Dat het hierbij gaat om een totaal andere lichtunit, namelijk het grootlicht en niet om een led-dakset met ander eigenschappen etc, daar wordt door sommige mensen aan voorbij gegaan. Gelukkig komt er in het Amsterdamse alweer een kentering in deze denkwijze en zal het niet lang duren tot dat er weer een afwisselend patroon gehanteerd zal worden.