Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1212475 keer)

0 gebruikers (en 46 gasten bekijken dit topic.

Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #1640 Gepost op: 22 november 2010, 19:03:00
Ik kom zo met een voorbeeldje, de optie met (gehele) dubbele rij'en blauw hadden als gevolg dat je de groene ''pd'' verlichting moest missen. Dat is inmiddels aangepast door een soort printplaatje met (kleine) groene LED's onder de (onderste) rij blauw te zetten. Verder zal het inderdaad gewoon een centenkwestie zijn  ;)

hmm ze knutselen wat af. Zag laatst een nieuwe Golf+ van Hollands Midden en die had ook zo`n printplaatje maar dan helemaal bovenaan.
Volgens mij heeft die Touran die je net plaatste bij Noodhulp voertuigen dat ook.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1641 Gepost op: 22 november 2010, 19:40:32
hmm ze knutselen wat af. Zag laatst een nieuwe Golf+ van Hollands Midden en die had ook zo`n printplaatje maar dan helemaal bovenaan.
Volgens mij heeft die Touran die je net plaatste bij Noodhulp voertuigen dat ook.

De 2e generatie noodhulp Touran's (welke aan de nieuwe eisen voldoen), deze voertuigen hebben tevens Whelen TIR6 flitsers in de grill:



De 3e generatie noodhulp Touran's (voldoen tevens aan de eisen), deze hebben de Sputnik 4led flitsers in de grill:

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1642 Gepost op: 23 november 2010, 01:04:21
De 2e generatie noodhulp Touran's (welke aan de nieuwe eisen voldoen), deze voertuigen hebben tevens Whelen TIR6 flitsers in de grill:



De 3e generatie noodhulp Touran's (voldoen tevens aan de eisen), deze hebben de Sputnik 4led flitsers in de grill:



Wij hebben overigens groen juist bovenin zitten :P


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1643 Gepost op: 23 november 2010, 01:04:59
is er een verhaal bij? zo ja ben ik hier erg benieuwd naar. Als ik lampen zou gaan verzamelen zou ik overal een mooi verhaal bij willen hebben!  :D

Helaas, de eigenaar kon mij niets anders vertellen dan dat ie van 'een' HAP auto kwam (joh)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1644 Gepost op: 23 november 2010, 09:02:26
Helaas, de eigenaar kon mij niets anders vertellen dan dat ie van 'een' HAP auto kwam (joh)

Ik weet dat de Volvo V70 en Landrover Freelanders in Zeeland met dergelijke balken hebben gereden  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,113
Reactie #1645 Gepost op: 24 november 2010, 19:36:49
Ik kwam deze laatst tegen op youtube. Ziet er blits uit.

175クラウン完全覆面仕様w すげぃお

Deze auto was vanavond bij 'de politie op je hielen' ::)
Hij is van een belangrijke politie agent in china ofzo die een speciale eenheid van de politie daar regelt.
Hij stuurt een groep motorrijders aan: de 'panters'.  O0

Grappig trouwens dat t dak openklapt voor het zwaailicht ^-^


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #1646 Gepost op: 24 november 2010, 19:42:39
Ja inderdaad, ook wel grappig dat je mooi die motorbendes met een stok van de motor mag afslaan (:)


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1647 Gepost op: 27 november 2010, 17:55:02
Deze auto was vanavond bij 'de politie op je hielen' ::)
Hij is van een belangrijke politie agent in china ofzo die een speciale eenheid van de politie daar regelt.
Hij stuurt een groep motorrijders aan: de 'panters'.  O0

Grappig trouwens dat t dak openklapt voor het zwaailicht ^-^

Japan :P

"Als je denkt dat de agent met die stok de bestuurder van zijn motor gaat slaan.... dan klopt dat!" :D:D


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1648 Gepost op: 27 november 2010, 20:39:08


Zo, nu de drie balkjes die ik in mijn bescheiden collectie heb boven 'mekaar :P

Overigens blijft het me verbazen: de bovenste trekt 16AMP in bedrijf (met alleen zwaailichten, de rest uit :P)


Gast

  • Gast
Reactie #1649 Gepost op: 30 november 2010, 17:35:10
Helaas, de eigenaar kon mij niets anders vertellen dan dat ie van 'een' HAP auto kwam (joh)

In een ver(der) verleden, zo in 2003, 2004, reden er in Tiel rode 4x4's (volvo's??) ook met deze Vista's op het dak.