Nou, ben gewoon benieuwd of we een kaartje kunnen hangen aan de discussie of hij wel of niet zichtbaar is. Of sommige balken beter opvallen of niet. Puur uit interesse.
Er is op het forum vaker langsgekomen dat er diverse punten zijn waarop mensen het idee hadden dat een bepaald type balk minder zichtbaar was dan een andere.
Daarnaast lijkt het me zinvol om daadwerkelijk balken te vergelijken die op een voertuig geleverd worden.
Daarbij uitgaand van balken die ook daadwerkelijk op voertuigen worden geleverd, in plaats van afwijkende series.
Wat me interessant lijkt om te doen is onder andere een shot recht van voor, lange afstand, een shot op 45 graden, een shot op 90 graden.
Dan nog met daglicht, tegenlicht, schemering..
Uiteraard alle balken aangesloten op zelfde accusysteem etc.
Om te voorkomen dat we Appels met peren gaan vergelijken, is het misschien een idee voor elke balk de standaard uitvoering te pakken zoals hij op HV voertuigen wordt geleverd, en het daaraan behorende prijskaartje.
Ik heb geen probleem met het publiceren van prijzen, indien gewenst.
Persoonlijk vooral geïnteresseerd in de lichtopbrengst en spreiding van de lichtbalken in blauw en ben benieuwd of er nu daadwerkelijk zo'n groot verschil in zichtbaarheid is. Als we de balken naast elkaar hebben, valt dit uiteraard beter te beoordelen dan dat we balken individueel gaan uitproberen.