Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1214544 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #1920 Gepost op: 6 april 2011, 18:37:08
Hey een vraagje??
Zag vanmiddag een touran met die doorzichtige lichtbalk rijden met aan beide kanten van de balk een grijs kastje, ongeveer 10x10 met allemaal gaatjes erin zit thv de ally lights.
Weet iemand wat de functie ervan is?
Hoop dat ik het zo begrijpelijk mogelijk heb beschreven O0

Groetjes

Heb er een plaatje van kunnen schieten.


Uploaded with ImageShack.us

Groetjes


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #1921 Gepost op: 8 april 2011, 20:37:57
Als je een wagenparknummer of kenteken hebt kan ik navragen. Als het Limburg-Zuid is. Ben Maandag weer in Maastricht

De Mercedes-benz Crashtender met Hella balkunits is vaker voorkomend. De losse modules aan de achterkant werden vaker gebruit in Duitsland op die manier. O.a. op de ladderwagens van brandweer Hamburg.

De gebruikte balken zijn Hella RTK4 SL

Justice...leuke dakset. Heb een tijd terug een full option uitgeleverd met nieuwe LED Alleys, LED Takedown, WECAN programmeerbaar. Rijdt in Gelderland (Haps) rond op een zuigwagen.

@Jerommeke: Ja, is een DBS975 LED, te herkennen aan het flitspatroon (quadroblitz) en aan het feit dat de heren bij Hänsch wederom het synchronisatie draadje niet hebben aangesloten, waardoor de balk niet netjes alternerend knippert. Het Mercura Ledje op de balk is standaard, aangezien de DBS er niet in 2 kleuren is.


Groeten, Ruud


Gast

  • Gast
Reactie #1922 Gepost op: 8 april 2011, 23:14:13
Ik weet inmiddels dit via wel-ingelichte bron:
Het betreft hier een Touran van politieregio limburg zuid en deze auto hoort thuis bij buro Brunnsum aan de prins hendriklaan.


Andreej

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #1923 Gepost op: 9 april 2011, 21:38:53
Heb weer een nieuwe aanwinst in de verzameling  :D Ik weet nog niet hoe lang ik hem in de verzameling hou want het is wel een joekel! Hij moet nog wel even goed gepoetst worden maar in de basis lijkt t veelbelovend:

Federal Signal Vista Amber
4x draailamp

2x(!) traffic advisor (voor en achter)

2x alley light links
2x alley light rechts

2x schijnwerper naar voor
2x schijnwerper naar achter

Heb ter illustratie even een paar fotootjes bijgevoegd:







Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1924 Gepost op: 10 april 2011, 12:09:51
Wat een bakbeest :D Wel gaaf ding kerel, ik heb ook een dubbele Vista liggen, blauw, echt een bijna niet te tillen apparaat, maar wel impressive. Waar heeft deze dient op gedraaid als ik vragen mag?


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #1925 Gepost op: 10 april 2011, 15:49:19
Heb weer een nieuwe aanwinst in de verzameling  :D Ik weet nog niet hoe lang ik hem in de verzameling hou want het is wel een joekel! Hij moet nog wel even goed gepoetst worden maar in de basis lijkt t veelbelovend:

Federal Signal Vista Amber
4x draailamp

2x(!) traffic advisor (voor en achter)

2x alley light links
2x alley light rechts

2x schijnwerper naar voor
2x schijnwerper naar achter

Heb ter illustratie even een paar fotootjes bijgevoegd:







Als je hem niet houd in je verzameling, wat moet ie voor zijn tweede leven kosten????
Ik heb een nieuw voertuig erbij gekocht en zoek dus nog een vista.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Gast

  • Gast
Reactie #1926 Gepost op: 10 april 2011, 15:53:38
Mocht je uitbreiding zoeken, ik heb nog wel rotators e.d. voor de Vista ;) wat heb ik NIET aan onderdelen  ;D  ;D
Of zoek je een mooie lange MX7000 toevallig, 24 volt ;)


Andreej

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #1927 Gepost op: 10 april 2011, 16:35:54
Citaat
Waar heeft deze dient op gedraaid als ik vragen mag?

Heeft dienst gedaan op een transportbegeleidingsvoertuig. Ik meen een Nissan Patrol.

Citaat
Als je hem niet houd in je verzameling, wat moet ie voor zijn tweede leven kosten????
Ik heb een nieuw voertuig erbij gekocht en zoek dus nog een vista.

Ik denk dat we dat beter even via een pm kunnen regelen, dus kom maar op met een mooi voorstel :) Als iemand anders het poetswerk doet :P en hij krijgt dan ook nog een werkzaam leven dan mag ie wel weg..

Citaat
Mocht je uitbreiding zoeken, ik heb nog wel rotators e.d. voor de Vista ;)


Nee, das nie nodig, ik heb eerst nog een whelen edge 9000 liggen welke ik nog moet afbouwen, je weet hoe lang het alweer geleden is dat ik je gevraagd heb naar de witte lensjes dus reken maar uit hoe lang het zou gaan duren als ik deze als project erbij ga nemen  :D


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1928 Gepost op: 13 april 2011, 14:13:14


Gast

  • Gast
Reactie #1929 Gepost op: 13 april 2011, 14:31:25
Yep! Het is een full-LED patroon geworden en hij is inmiddels dichtgeschroefd, zal vandaag een nieuw filmpje maken, ben even bezig met een Arjent op te bouwen  :)