Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1194761 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #1970 Gepost op: 13 mei 2011, 12:17:16
Ze worden verkocht onder de naam XT6 en zijn verkrijgbaar bij zowel W&G als Marelko.
Marelko heeft ze dacht ik onder de naam Haztec, maar zou ik de catalogus op moeten naslaan.
De auto is nog eentje volgens de oude norm. Het betreft gekeurde klasse 1 flitsers (zoals voor 1 Maart 2009 toegestaan)



Groeten, Ruud


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #1971 Gepost op: 13 mei 2011, 12:18:55
Bedankt voor de informatie ;)


ROBMARELKO

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #1972 Gepost op: 13 mei 2011, 16:00:42
Helaas, allemaal fout!...
dit betreft een Ghost LED van Haztec.... niet gekeurd, wel een makkelijk formaat, is nog platter dan de XT6.
de XT6 is trouwens wel ECE 65 klasse 1 gekeurd. (premier Hazard)
dus deze auto dient te worden aangepast na de nieuwe wetgeving
mijn voorstel zou zijn de ultimax te vervangen voor de tricore uitvoering met blauw in het bovendeck en amber in het onderdeck :)


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #1973 Gepost op: 14 mei 2011, 00:43:49
Ze worden verkocht onder de naam XT6 en zijn verkrijgbaar bij zowel W&G als Marelko.
Marelko heeft ze dacht ik onder de naam Haztec, maar zou ik de catalogus op moeten naslaan.
De auto is nog eentje volgens de oude norm. Het betreft gekeurde klasse 1 flitsers (zoals voor 1 Maart 2009 toegestaan)



Groeten, Ruud

Ik weet zo niet in welke volgorde, maar de een is een dochter onderneming van de ander volgens de KVK
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1974 Gepost op: 16 mei 2011, 08:42:45
Bij ABIOM te horen gekregen dat onze nieuw bestelde VW Golf Variant niet bij hun staat voor opbouw; en daar waarschijnlijk ook nooit zal komen voor opbouw. Iemand die in de buurt van dat Honac terrein woont die kan kijken of daar een VW Golf Variant staat met Gelderland-Zuid erop? Want ik ben erg benieuwd of 'ie daar dan opgebouwd gaat worden.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1975 Gepost op: 16 mei 2011, 11:36:56
Bij ABIOM te horen gekregen dat onze nieuw bestelde VW Golf Variant niet bij hun staat voor opbouw; en daar waarschijnlijk ook nooit zal komen voor opbouw. Iemand die in de buurt van dat Honac terrein woont die kan kijken of daar een VW Golf Variant staat met Gelderland-Zuid erop? Want ik ben erg benieuwd of 'ie daar dan opgebouwd gaat worden.

Alles komt via PON en Honac is van PON, dus zal daar opgebouwd gaan worden de komende jaren. Ze zullen denk ik wel gaan uitbreiden....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1976 Gepost op: 16 mei 2011, 14:07:21
Alles komt via PON en Honac is van PON, dus zal daar opgebouwd gaan worden de komende jaren. Ze zullen denk ik wel gaan uitbreiden....

Alleen die aanbesteding loopt nog niet, wil dus niet zeggen dat iedere auto die nu geleverd wordt ook daadwerkelijk bij HONAC opgebouwd gaat worden  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #1977 Gepost op: 16 mei 2011, 16:28:57
Alleen die aanbesteding loopt nog niet, wil dus niet zeggen dat iedere auto die nu geleverd wordt ook daadwerkelijk bij HONAC opgebouwd gaat worden  ;)

Ik hoorde vandaag van een vertegenwoordiger van TCM dat er eigenlijk nog helemaal niets bekend is, zij zijn ook nog in de race voor het OGS gedeelte. Die schijnt apart van de voertuigen te zijn aanbesteed.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #1978 Gepost op: 20 mei 2011, 20:46:17
Nou,

Maar weer eens een auto met echte 5 jaar garantie posten dan ;D



Sinds gisteren opgeleverd, een transportbegeleidingsvoertuig.
De balk is een Whelen Justice. Op de foto brandt slechts 1 module. De balk is over de volle lengte uitgevoerd met flitsmodules in led techniek aan de voor- en achterkant. LED werklampen, LED zijschijnwerpers.

Bijzondere aan de balk is dat deze kan worden omgeprogrammeerd met behulp van USB.
De dakset is CANBUS uitgevoerd.(dit verminderd het aantal draadjes van de balk naar de accu aanzienlijk....)


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #1979 Gepost op: 20 mei 2011, 22:52:21
hmm is dit van maurik?
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.