Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1194108 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Reactie #2310 Gepost op: 7 december 2011, 22:51:22
It sure looks like it!


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
Reactie #2311 Gepost op: 7 december 2011, 22:53:25
Dat sowieso O0
hahaha,

Hij post ook vaak foto's van andere lichtbalken w.o. die van whelen. Maar heel raar... een minuut later bleek hij al uitverkocht te zijn en had alleen nog maar zijn tupperware bakjes haha.... en dat iedere keer. Hij belazerd de boel dus gewoon ::)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2312 Gepost op: 7 december 2011, 22:54:28
Mooie lichtbalk bij een leuke wagen, goeie combi.


Gast

  • Gast
Reactie #2313 Gepost op: 7 december 2011, 23:05:21
hahaha,

Hij post ook vaak foto's van andere lichtbalken w.o. die van whelen. Maar heel raar... een minuut later bleek hij al uitverkocht te zijn en had alleen nog maar zijn tupperware bakjes haha.... en dat iedere keer. Hij belazerd de boel dus gewoon ::)

Datzelfde verhaaltje flikt hij elke keer ja "nee, die is uitverkocht"... welnee, die heb je helemaal niet, antwoord ik dan.... laaielichter is het.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #2314 Gepost op: 9 december 2011, 20:12:57
Nou, die rekensom vind ik humor van die dakbalk hoogte...

0.8 liter per cm, per km meerverbruik.

Dus: Mijn auto rijdt 1:10 en ik ga 100 kilometer rijden.

Zonder balk heb ik dan 10 liter verbruikt.

Met balk van 13cm (ongeveer de hoogte van een edge/Whelen Freedom etc), zou ik dus op:

(0,8x13) + 10 = 20,4 liter op 100 kilometer.

Dus een gemiddeld verbruik van ongeveer 1:5....


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #2315 Gepost op: 10 december 2011, 11:45:12
Ik vind dat altijd zo mooi hè .... Dingen waar politieagenten al jaren tegen aan lopen en haast lopen te ''drammen'' om dingen voor elkaar te krijgen, die doet de KMar gewoon .... :-X
Onze alley-lights schijnen dus recht op zij. Houdt dus in dat wanneer je ze aan zet je 90 graden naar links of rechts moet kijken (naast het feit dat je collega daar zit of je zelf aan het sturen bent ....)

@ jeroen:  echt helemaal nieuw is dit niet, want bij de 1e generatie Freedom's (alweer ruim 4 jaar oud!!!) maakte men bij de KMAR al gebruik van de alley's in deze opstelling, in dit geval nog met halogeen.



Uploaded with ImageShack.us


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #2316 Gepost op: 10 december 2011, 11:52:33
Ik had een idee voor een totaal nieuw zoeklicht.
Omdat ik zelf niet over de capaciteit en mogelijkheid beschik om een behoorlijke tekening te maken die er realistisch uit ziet heb ik een tekening gemaakt in Word.
Om een meer realistische tekening of plaatje te verkrijgen die hier ook geplaatst kan worden ben ik dus op zoek naar iemand die van een Word tekening iets kan maken in b.v. 3-D.
Is er iemand die mij kan helpen? Als je mij een emailadres stuurt dan kan ik je de tekening toesturen.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #2317 Gepost op: 10 december 2011, 13:46:46
Ik wil er wel een mooi 3D model van maken  ;)
Ik zal mn email eventjes naar je pm'n.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #2318 Gepost op: 10 december 2011, 15:40:54
Ik wil er wel een mooi 3D model van maken  ;)
Ik zal mn email eventjes naar je pm'n.

Dank je, Dion.
Inmiddels een email aan je verstuurd.  :)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
Reactie #2319 Gepost op: 11 december 2011, 20:36:21
@ jeroen:  echt helemaal nieuw is dit niet, want bij de 1e generatie Freedom's (alweer ruim 4 jaar oud!!!) maakte men bij de KMAR al gebruik van de alley's in deze opstelling, in dit geval nog met halogeen.



Wat is trouwens de kleur van de leds bij deze units. Gewoon in de kleur van de lens of witte lens met gekleurde lens?