Weer een balkje uit 's Neerlandsch historie veilig kunnen stellen, de LP6000 van onderstaand voertuig ligt bij mij thuis sinds vandaag
Als "betaling" voor deze LP6000 balk repareer ik de 2 ex-Douane Edges die bij dit bedrijf op hun bewakingsvoertuigen hebben gezeten, maar defect leken te zijn.
Vaak van dichtbij bekeken maar nooit met mijn vingers erin mogen wroeten en poeren
Deze Edges hebben de LED tekstborden er niet meer inzitten, verder zijn ze nog compleet, met de EB6 powersupply, 6x MicroMax strobes en alleylights.
Omdat de eigenaar van deze balken graag rondom (dus ook naar de zijkanten) gezien wil worden heb ik de MicroMax strobes eruit gehaald en TurboTubes erin gezet. De EB6 powersupply was stuk en die is ook vervangen.
Een warm badje met afwasmiddel voor de lenzen.
en met alles er weer op,ziet het er dan weer fris en fruitig uit (al is de kwaliteit van een Iphone filmpje op Photobucket niet al te denderend.....)
http://s628.photobucket.com/albums/uu1/fopneus/Whelen%20Edge%20dutch%20Customs%20repair/?action=view¤t=IMG_02461.mp4Op Ebay inmiddels "discolampen" folie gekocht in het oranje, met een stukje oranje in de endcaps zal de witte flits straks ook oranje naar de zijkanten toe zijn.
Was weer een lekker dagje klussen aan nummer één, tijd voor senseo en nummer twee openschroeven!!