Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1222668 keer)

0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.

broeder1986

• verpleegkundige acute psychiatrische opname afdeling
  • Forum gebruiker
Reactie #2900 Gepost op: 13 juli 2012, 04:33:54
Deze functietoets werkt alleen wanneer blauw is ingeschakeld.
Kort indrukken: Grilleflitsers uit / aan (staat standaard aan)
Lang indrukken: Koplamp knipperen aan / uit (staat standaard uit)

Thanks..... Weer wat geleerd;)........
groetjes Broeder1986 -(psychiatrisch) verpleegkundige -Apirant Manschap A. VNOG -evenementen verkeersregelaar - Event Security Officer

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #2901 Gepost op: 13 juli 2012, 09:28:07
Thanks..... Weer wat geleerd;)........

Haha same here, daarom heb ik ook die infosheet gemaakt. Heb 'm geupdate met hoe je het volume kunt wijzigen op de megafoon spreeksleutel :)

Download

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #2902 Gepost op: 13 juli 2012, 10:27:49
Honac gaf aan dat in alle afgeleverde voertuigen een handleiding word gelegd. Ik heb 'm alleen in de Golf Variant gezien bij ons, en dat was een lullig A4tje dus dan maar zelf erin leggen :P
Ah jammer!
Ziet er netjes uit, jou handleiding

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #2903 Gepost op: 13 juli 2012, 11:59:52
Ah jammer!
Ziet er netjes uit, jou handleiding

Nou, zeker netjes. En begrijpelijk voor een ieder. Deze mag wel in de auto bij ons hoor.

zwaailampmaker

• Senior gebruiker
  • R & D- OGS
Reactie #2904 Gepost op: 13 juli 2012, 22:59:36
Ik heb deze:

Weet iemand waar die A+C+D voor stonden?
Ik zie ook bij andere dat daar geen zwaailamp icoontje staat 2de van rechts onder

bijna alle toetsen waren/zijn vrij programeerbaar bij deze versie.
De A-toets werd gebruikt om autoradio/ mobifoon via de sireneluidspreker weer te geven is echter heel weinig toegepast.
C en D schakelde twee relais waar andere zaken mee geschakeld kon worden en vrij aan te sluiten.
Op de plaats van het flitser schakelaar onder de A was oorspronkelijk de B-toets, ook een vrije functie,afhankelijk van de software versie van de hoofdprocessor.

later is de elektronica door een ander bedrijf aangepast en hebben zij de bedienkast zondermeer aangepast en gebruikt, zo ook de huidige uitvoering.
Nemo me impune lacessit

broeder1986

• verpleegkundige acute psychiatrische opname afdeling
  • Forum gebruiker
Reactie #2905 Gepost op: 14 juli 2012, 02:29:02
Haha same here, daarom heb ik ook die infosheet gemaakt. Heb 'm geupdate met hoe je het volume kunt wijzigen op de megafoon spreeksleutel :)

Download

Nice!!! Inderdaad duidelijk voor iedereen....
groetjes Broeder1986 -(psychiatrisch) verpleegkundige -Apirant Manschap A. VNOG -evenementen verkeersregelaar - Event Security Officer

sylvester1986

• Gast
Reactie #2906 Gepost op: 15 juli 2012, 03:01:31
Aparte flitspatroon heeft de 2e politiewagen. Links voor/rechts achter en rechts voor/ links achter met action flash lijkt het wel.
*** PRIMEUR NIEUW POLITIE WIJKVOERTUIG *** EN 2 VOERTUIGEN TEGEN ELKAAR MET BRAND
112Purmerend

Dion

• Senior gebruiker
Reactie #2907 Gepost op: 15 juli 2012, 12:31:22
Zeker apart. Het is inderdaad het welbekende Action Flash patroon, zoals die hier op alle politievoertuigen zit met een Whelen LFL, alleen dat voor/achter heb ik nog nooit gezien. Per ongeluk van patroon veranderd?

gebruiker0401206

• Gast
Reactie #2908 Gepost op: 15 juli 2012, 12:36:53
Twee stekkers verwisseld...
Vanuit de flitsmodule komen vier kabels: Linksvoor, linksachter, rechtsvoor, rechts achter.  Verwissel je ze, krijg je een dakset die overkruis action flash patroon geeft.

Groeten, Ruud

sylvester1986

• Gast
Reactie #2909 Gepost op: 15 juli 2012, 13:06:02
Wel een mooie patroon om te zien.