Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1224301 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #300 Gepost op: 17 oktober 2007, 20:15:46
Nou mijn collega had zn dag niet geloof ik. Wilde me niet veel vertellen, ging in ieder geval niet in op de tekstmatrix en de traffic advisor. Wist me wel te melden dat de LFL's niet meer mogen wegens een ECE norm(?) en dat de Vista's daar wel aan voldeden. Ik zoek nog even welke norm dat is :)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #301 Gepost op: 17 oktober 2007, 22:23:22
De LFL voldoet (ondanks eerdere berichtgeving) weldegelijk aan alle (europese) normen voor signalering  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #302 Gepost op: 17 oktober 2007, 22:31:29
Mja dan zijn ze bij ons niet zo op de hoogte denk ik :)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #303 Gepost op: 17 oktober 2007, 22:49:53
Voor de duidelijkheid, de LFL van Honac is (vrij recentelijk) goedgekeurd en voldoet gewoon aan alle eisen & normen.

Tijd voor wat nieuwe foto's uit de verzameling. Dit keer een Edge uit 2000, deze heeft dienst gedaan op een VW Golf-4. Voor de kenners; er zit een EB6 powersuply in (flitspatroon zoals op het gifje van Chevy-Van lid, maar dan sneller), lowdown alley's en ook zit er nog gewoon een SA40 speaker op de balk, de balk wordt aangestuurd middels de WS2000 bedienkast. Voor mijn blijven dit de mooiste daksets.

Na heel wat uren poetsen is het resultaat dat hij er weer zo goed als nieuw uitziet. Bijgaand de foto's.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #304 Gepost op: 4 november 2007, 10:44:17
Morgen weer stagelopen; zal eens kijken of we een Touran op het bureau hebben staan, dan zal ik die eens op de CCD vastleggen.

Gast

• Gast
Reactie #305 Gepost op: 4 november 2007, 12:07:19
Fullsize matrixborden zitten al ik weet niet hoeveel jaren ingebouwd in de 4-segments Vista's van enkele RWS transporters, waarbij gebruik wordt gemaakt van de 2 middendelen. Hoe het tussen de 2 lensdelen waterdicht gemaakt is, geen idee, maar ze hebben het opgelost.
Ik ben benieuwd naar een uitgebreid tekstbord in 1 lensdeel. De miniscule lettertjes VOLGEN POLITIE zijn nu al nauwelijks waarneembaar tenzij je er dicht opzit, hoe 10 letters naast elkaar er uit gaan zien makat me nieuwsgierig.

Back from the States ;)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #306 Gepost op: 4 november 2007, 13:15:06
Helaas kan ik je nog steeds geen foto's showen.
De krant zit in de twee middeldelen. Het is dus niet zo dat er alleen letters in 1 segment zitten!

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #307 Gepost op: 4 november 2007, 16:36:15
Dan ben ik erg benieuwt naar de foto. De standaard Vista heeft één middendeel. Met 2 middendelen is de Vista zo breed dat hij niet op een standaard personenauto past, enkel busjes komen aan deze breedte: busjes zijn weer hoog waardoor de matrix borden extern zitten.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #308 Gepost op: 4 november 2007, 16:39:50
Toch heb ook ik een Vista gezien met 1 middendeel waarin in ieder geval de tekst "Ongeval" en  "<---" stond. Of hij nog meer kon tonen weet ik niet. Ik geloof dat dit in Brabant was...

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #309 Gepost op: 4 november 2007, 16:44:00
uhm, dan heb of ik het fout of begrijp ik je verkeerd, zijn er foto's van het aantal delen en wat je precies bedoeld?