Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1211878 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #3080 Gepost op: 14 oktober 2012, 21:33:17
Ik ben vóór betere signalering op de Nederlandse HVvoertuigen.......maar dit kun je niet serieus nemen......... 98uiye
1:87 modelletjes:  


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3081 Gepost op: 14 oktober 2012, 22:20:04
Nou,,, bij jou ambu komt wel een bak licht vanaf...
Alleen de balk van 134 zit vast met wat tape :D


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #3082 Gepost op: 15 oktober 2012, 07:57:53
Nee, Bernt dat heet pleister.... :D  098uo  O0

ook bij de onze kan er rondom best nog wat licht bij hoor!!!

wigwag op grootlicht bijvoorbeeld.......
1:87 modelletjes:  


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #3083 Gepost op: 15 oktober 2012, 10:36:46
Weggebruikers focussen op dat wat de aandacht trekt. Overkill aan signalering betekent dus dat weggebruikers alleen nog maar oog hebben voor het voertuig met signalering, en vergeten te kijken naar het overige verkeer. Dit soort kermisattracties zorgt alleen maar voor meer ongelukken.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #3084 Gepost op: 16 oktober 2012, 03:08:21
Zo! Dit is nog eens een bak licht...
http://www.youtube.com/watch?v=pMasud-Jn08
Stephan Crowe
Dit is ook geen signalering, dit is een less lethal weapon. De achtervolgde crimineel komt automatisch in een epileptische aanval terecht  :P
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Gadgetman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #3085 Gepost op: 19 oktober 2012, 09:27:12
Dit is ook geen signalering, dit is een less lethal weapon. De achtervolgde crimineel komt automatisch in een epileptische aanval terecht  :P

Nee joh dit zijn de collegae van de fashion police, deze zijn van de party police division. Hebben ook geen sirenes verder, maar dikke boomboom boxen.  :o


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3086 Gepost op: 20 oktober 2012, 18:21:02
Mooi filmpje, lekker geluid en wat een licht van die blauwe "potten" op het dak. Weet iemand welke lampen dat zijn , toevalling ook van Hansch ?
Lijkt mij een Hänsch Nova.
http://www.fg-haensch.de/produkte/kennleuchten/nova_in_led_technik/nova_in_led-technik.html


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3087 Gepost op: 20 oktober 2012, 20:55:34
Dit is ook geen signalering, dit is een less lethal weapon. De achtervolgde crimineel komt automatisch in een epileptische aanval terecht  :P

Is gewoon een demo-voertuig die propvol zit, men kan (nagenoeg) alles los aan en uit zetten en zo ter plaatse (bij de klant) laten zien hoe de verlichting er uit ziet en hoe het werkt  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3088 Gepost op: 21 oktober 2012, 21:39:28
Ik kwam op de website van Rijkswaterstaat (RWS) deze foto tegen en vroeg mij af of RWS met deze balken heeft gereden?
Dus specifiek de Vista met draaiers en strobes, want ik ken alleen de normale vista's op RWS wagens.


Gast

  • Gast
Reactie #3089 Gepost op: 21 oktober 2012, 21:41:01
Ja, die hebben een tijdje zelfs rondom Amsterdam gereden op Transporters, een 4 segments Vista, amber draaiers en strobes en 2-delig LED bord in de middendelen.