Correct Het kan natuurlijk zijn dat ze de lichtkrant ook in delen hebben opgesplitst, maar zou goed heb ik er nou ook niet naar gekeken.
En we hebben een winnaar!!!!!!! U gaat door voor de Magnetron,...
Zoals beloofd zou ik nog even terugkomen op de tekstmatrix in de Vista.
Ik ben vandaag bij TM-CS in Apeldoorn geweest om onze nieuwe dienstauto op te halen met daarop een Federal Signal Vista met als primaire
signalering 2 Sputnik Led-modules en achter een tekstmatrix van 10 karakters. Hierover bestond de vraag hoe dit bord gemonteerd was ivm
de opbouw die uit 3 kappen bestaat (2 grote buiten en 1 smalle in 't midden) en waardoor er in de balk 3 compartimenten ontstaan.
De matrix is, zoals Jerommeke al vermoedde, in 3 delen gemonteerd. 3 Karakters links, 4 in het smalle middengedeelte en wederom 3 in het
rechter gedeelte. Wederom een vraag opgelost.
Momenteel is de auto terug naar de dealer om nog e.e.a. te monteren en rijklaar te maken en dan nog de striping erop en dan kan hij
met ingang van het nieuwe jaar de weg op.
Als ik binnenkort in de gelegenheid ben zal ik, ter verduidelijking nog wel enkele foto's plaatsen van de balk en t.z.t. zullen de foto's van
de hele auto zeker terug te vinden zijn onder het topic "Voertuigen van verkeersregelaar".
Grz en fijn weekend (voor iedereen die niet hoeft te werken dit weekend en prettige dienst voor diegene die dat wel moeten)
Roy