0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.
Afgezien van het punt dat veel straatcollega's de take-downs zéker niet als nutteloos ervaren (ik gebruik ze nagenoeg bij iedere ''verdachte'' staande houding in het donker, diverse keren bij ongevallen of hulpverleningen op straat) ben ik bang dat naast de knipperende koplampen ook de take-downs wel erg verblindend worden.O.a. bij de MMT Volvo's is deze optie (mede) om deze redenen uitgeschakeld.
De MMT 01 Volvo kan gewoon nog met take-down lichten rijden, zo heb ik hem 3 weken geleden nog gefilmd. Tijdens het testen op het VUMC, stond de Volvo ook met take-down lichten aan.
Tsja, er is wat discussie (geweest). De optie om de take-downs te laten knipperen zou officieel gezien uitgeschakeld moeten zijn
Vandaag kunnen spelen met een GoPro cameraatje die op 120FPS kan filmen. Daar moest ik natuurlijk even een LFL mee filmen ! Private video
Gave beelden Venture. Zo komen die balken tenminste goed tot hun recht. Wel apart die melding van private video.... kon hem prima afspelen...
Overdracht TS 10 5232 aan brandweer BerkhooutOverdracht TS 10 5232 aan brandweer Berkhoout 112Hoogwoud Gepubliceerd op 19 jun 2013