Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1227888 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #3670 Gepost op: 5 september 2013, 23:03:24
Wat is het verschil?


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #3671 Gepost op: 5 september 2013, 23:22:53
Citaat van: Sylvester link=msg=1198954 date=1378415004
Wat is het verschil?
De eerste is een hybride  998765
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #3672 Gepost op: 6 september 2013, 09:31:51
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1198971 date=1378416173
De eerste is een hybride  998765

Klopt. Dat was de opdracht ook  :D

Verder niets volgens mij.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3673 Gepost op: 9 september 2013, 20:52:17
Is er een speciale reden waarom de wagens van het TT Circuit Assen allemaal het center/out patroon hebben?
Citaat van: Jerommeke link=msg=1073742 date=1346366266


Dienst: TT Circuit Assen
Soort voertuig: Medical Car
Merk & type: Honda Accord S
Byzonderheden: Blauwe lichtbalk, blauwe hide-a-way's in kop en mistlampen



Dienst: TT Circuit Assen
Soort voertuig: Safety Car
Merk & type: Honda Civic Type R
Byzonderheden: Amber lichtbalk, met vier steady-burn groene lampen, witte hide-a-way's in kop en mistlampen







Dienst: TT Circuit Assen
Soort voertuig: Circuit Interventie Voertuig
Merk & type: Mitsubishi L200
Byzonderheden: Amber Freedom lichtbalk, amber (meeknipperende) verlichting op de plaats waar normaal de alley-lights zitten.


j2s

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #3674 Gepost op: 10 september 2013, 07:24:05
Citaat van: Sylvester link=msg=1200152 date=1378752737
Is er een speciale reden waarom de wagens van het TT Circuit Assen allemaal het center/out patroon hebben?

Er is uit de vele flitspatronen een keuze gemaakt voor een uniform patroon dat op alle wagens toepasbaar was. Belangrijkste overweging was dat er altijd een deel van de dakset licht geeft. Tevens is het gekozen patroon niet te druk en stabiel (geen wisselende patronen).


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3675 Gepost op: 11 september 2013, 15:05:49
Tijden terug hadden sommige AT voertuigen bij spoed een Blauwe Halogeen zwaailicht op dak, deze was uitgerust met magneet/zuignap combinatie en bleef daardoor bij hoge snelheid goed zitten. Hoe heet deze zwaailicht ook al weer?


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #3676 Gepost op: 11 september 2013, 15:09:24
Ik neem aan dat het een W&G constructie was. Die bieden het nu ook aan als dashboardflitser. Tegen de ruit plaatsen, lamp aan, pompje wordt actief en hecht zich aan de voorruit.


Gast

  • Gast
Reactie #3677 Gepost op: 11 september 2013, 15:13:10
Citaat van: Sylvester link=msg=1200634 date=1378904749
Tijden terug hadden sommige AT voertuigen bij spoed een Blauwe Halogeen zwaailicht op dak, deze was uitgerust met magneet/zuignap combinatie en bleef daardoor bij hoge snelheid goed zitten. Hoe heet deze zwaailicht ook al weer?

Vama LR135, 3 zuignappen, 3 magneten.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3678 Gepost op: 11 september 2013, 15:20:39
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1200637 date=1378905190
Vama LR135, 3 zuignappen, 3 magneten.
Die bedoel ik inderdaad. O0

Ik zie echter als ik zoek op Fedsig LR 130 een zwaailicht die er ook op lijkt.
I am confused.


Gast

  • Gast
Reactie #3679 Gepost op: 11 september 2013, 15:25:23
De LR130 is, zo lijkt het, de magneet, de LR135 de vaste uitvoering.