Roy,
Weet niet of in de huidige Whelen daksets een eigen matrix van Honac zit of niet. Als je de USA uitvoering hebt, is het paneel inderdaad kleiner (zonder nummers).
De USA Messenger heb je als kleine en als grote uitvoering. Whelen Smart Messenger werkt wat dat betreft best aardig en is ook zelf programmeerbaar.
Groeten, Ruud
@Ruud: Whelen smart messenger ken ik ook. Is de voorloper van Honac's eigen ontwikkelde (ROM/HORTEC) LED Matrix controle module, als je de layouts van beide bekijkt zie je duidelijk dat de huidige is afgeleid van de Whelen smart messenger (layout) alleen is die van Whelen kleiner, voor de rest nagenoeg het zelfde (!)
@Blauwblauw,
Heb je hier misschien iets aan?
@Sylvester: Ja deze ken ik, ziet er erg netjes uit. Alleen is het niet echt praktisch om dit lijstje iedere keer weer erbij te pakken wil je een text selecteren, uitknippen en plakken ergens weet ik nu al wat het eindresultaat is een aantal diensten later.... Ik maak dan toch liever gebruik om door het menu heet te scrollen of natuurlijk uit je hoofd leren ... maar ach zovaak gebruiken wij die full matrix niet eens, en wij hebben hem nog wel aan de voor en achterzeide zitten.... blijft trouwens wel een leuke gadget tijdens open&familiedagen.