0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.
toch maakt whelen degelijk spul!
Ik kom toevallig onderstaand filmpje tegen en ik schrik toch wel hoe slecht zichtbaar de signalering is onder zonnige omstandigheden. Zeker omdat sommige auto's ook geen grillflitsers hebben (auto's die nog niet door LAPV zijn vervangen). Ik hoop dat het aan de opnamekwaliteit ligt, maar vrees van niet. P1 Politie Handelspoort Terneuzen
Helaas ligt dit niet aan de opnamekwaliteit, dit is helaas inderdaad slecht zichtbaar tijdens zonnige omstandigheden. Zo heb ik een Touran niet gezien die met spoed reed doordat het nogal lekker zonnig was.
ehhm hoe weet je dan dat het een Touran was... en dat ie met spoed reed.... je hebt m namelijk niet gezien.... sorry
Politiewagen op de kop in de sloot......maar met het stopbordje nog aan.http://gelrenieuws.nl/2014/04/politieauto-over-de-kop-in-de-sloot.html
Ik kom toevallig onderstaand filmpje tegen en ik schrik toch wel hoe slecht zichtbaar de signalering is onder zonnige omstandigheden. Zeker omdat sommige auto's ook geen grillflitsers hebben (auto's die nog niet door LAPV zijn vervangen). Ik hoop dat het aan de opnamekwaliteit ligt, maar vrees van niet.