Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1212826 keer)

0 gebruikers (en 28 gasten bekijken dit topic.

Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #4270 Gepost op: 10 januari 2015, 14:01:36
Citaat van: blauwblauw link=msg=1321746 date=1420886315
Ik mag het hopen, ben bang dat het juist de andere kant op gaat en dat we in de toekomst vaker (net zoals de golf variant wijkauto) steeds meer auto's gaan zien met een enkel pitje op het dak, want 'het voldoet aan de eisen'

In dat geval mag ik hopen dat de Centrale Ondernemingsraad ermee gaat bemoeien. Minder zichtbaarheid lijkt mij onacceptabel!  :-\


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #4271 Gepost op: 10 januari 2015, 14:02:56
Citaat van: Senior GGP link=msg=1321786 date=1420894896
In dat geval mag ik hopen dat de Centrale Ondernemingsraad ermee gaat bemoeien. Minder zichtbaarheid lijkt mij onacceptabel!  :-\
nog minder is ook niet mogelijk, of ze moeten overgaan op alleen maar die hockypucks
 :-X
ff verkleind neergezet, men zou maar eens kunnen meelezen en op ideeën komen  998765
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #4272 Gepost op: 10 januari 2015, 15:45:50
Citaat van: HIT link=msg=1321783 date=1420893902
Waarom niet in de dakset gecombineerd? Ik weet zeker dat ik  die al eens heb voorbij zien komen hier....

Qua aanzicht was het een gewone lichtbalk, maar hij klapte van boven open als complete tekstkrant.
Met dank aan Ruud, deze bedoelde ik oa:
Saat oa hier: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=5090.180 op het forum.

Op de ring van Antwerpen heb ik deze in werking gezien en hij viel niet tegen.  O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,113
Reactie #4273 Gepost op: 10 januari 2015, 16:18:22
Citaat van: HIT link=msg=1321815 date=1420901150
Met dank aan Ruud, deze bedoelde ik oa:
Saat oa hier: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=5090.180 op het forum.

Op de ring van Antwerpen heb ik deze in werking gezien en hij viel niet tegen.  O0

De provincie Gelderland heeft met deze lichtbalk proefgedraaid. Van de coordinator ervan gehoord dat ze er lang mee bezig zijn geweest het goed te krijgen en dat dit niet gelukt is. Bij -2 kwam het matrixbord vaak niet meer omhoog, extra richtingaanwijzers inbouwen bleek niet mogelijk ondanks de ruimte, voor service moest de balk terug naar Spanje want hier konden ze er geen service voor uitvoeren enz...
Maar het idee van de balk is best goed!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4274 Gepost op: 11 januari 2015, 13:52:32
Citaat van: DiNozzo link=msg=1321742 date=1420885479
Om heel eerlijk te zijn hebben we met de Honac -> Whelen producten een stuk minder storingen dan met de TMCS -> Federal Signal producten.

Tsja, dat is bij ons om het even.
Nu de temperaturen dalen en de luchtvochtigheid stijgt hebben wij opvallend veel storingen in de stopbordjes. Politie wat knipperd maar niet naar stop springt, stopbordjes die branden terwijl de bedienunit uit staat en de auto op de binnenplaats staat en ga zo nog maar even verder...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #4275 Gepost op: 11 januari 2015, 14:00:37
Vooral de losse stopbordjes van de Transporterbusjes zijn van dramatische kwaliteit. Storingen in de standaard dakset van de Touran vallen wel mee op ons bureau.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #4276 Gepost op: 12 januari 2015, 11:33:30
Bij ons ook weinig storingen aan de dakset, alleen de full tekst matrix op de transporter doet af en toe vervelend.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #4277 Gepost op: 12 januari 2015, 23:40:15
Citaat van: cavia link=msg=1321823 date=1420903102
De provincie Gelderland heeft met deze lichtbalk proefgedraaid. Van de coordinator ervan gehoord dat ze er lang mee bezig zijn geweest het goed te krijgen en dat dit niet gelukt is. Bij -2 kwam het matrixbord vaak niet meer omhoog, extra richtingaanwijzers inbouwen bleek niet mogelijk ondanks de ruimte, voor service moest de balk terug naar Spanje want hier konden ze er geen service voor uitvoeren enz...
Maar het idee van de balk is best goed!

Tja het blijft de Nederlandse Politie  e050 Wat we willen lukt niet, het is goed gegaan en niet goed gedaan, ach de dag zit er weer op en welke cliché's hebben we nog meer?

Bijzonder dat de Belgen dit wel als keuze hebben en wij niet.....  98uiye

Oja, dit is toch zo'n waggel van PON??? Zo'n apparatus perfectus??? .......
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Ba$h

  • Uitvoeder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
  • Grote kuilen graver/Motorrijder/Techneut
Reactie #4278 Gepost op: 13 januari 2015, 11:13:18
Ik kwam in mijn foto archief nog wat foto's tegen van Chinese daksets.



Het lijkt "heel wat" maar het ze ook aan gezien. En dan blijkt dat sosm 3/4 van de leds niet werkt.....
Foto's en video's alleen gebruiken na overleg O0


Ba$h

  • Uitvoeder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
  • Grote kuilen graver/Motorrijder/Techneut
Reactie #4279 Gepost op: 13 januari 2015, 11:14:30
Hier nog een balk op een Volkswagen Jetta.

Foto's en video's alleen gebruiken na overleg O0