Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1194024 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #570 Gepost op: 14 november 2008, 12:16:36
Je krijgt de matrixborden ook als waterdichte versie voor op balken. Deze zijn omlaag geklapt dan helemaal vlak, opgeklapt hebben ze extra grote letters erin zitten.

Is maar net welke optie de opbouwer kiest. Ik hoop binnenkort wat foto's te laten zien van mijn demovoertuigje, waar dat spul ook op zit (maar uiteraard géén misbruik van gemaakt zal worden!) Alleen heb ik een andere leverancier dan ambershop, die ook wat gezonder is voor de portemonnee. ;)


Groeten, Ruud


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #571 Gepost op: 17 november 2008, 12:45:42
Vind deze wel de moeite waard hier te plaatsen  ;D

Voertuig van afdeling "Millieu" van de Politie Zaanstreek-Waterland.
Voor zover ik weet het oudste voertuig wat in de regio rond rijdt  :)

Let ook even op de bijzondere blauwe verlichting aan de achterzijde  ::) (onder die blauwe "kappen" zit een zwaailamp welke de brw ook heel vaak voorop heeft, met 3 van die "vergrootglazen" zeg maar... ik weet dat het een naam heeft maar ben het ff kwijt  ;))



Er heeft ook een gelijke versie van dit voertuig (wel andere balk) gereden van "Verkeersondersteuning" Inmiddels doet deze zijn dienst in Hongarije.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #572 Gepost op: 19 november 2008, 22:08:53
Voorzijde:

Whelen Advantedge (ook wel eens Whelen 4000 serie genoemd) Achterzijde W&G/ Pintsch Bamag met Tri Optic Lens lampen.
Die driehoeken achterop zijn ook een tijdje populair geweest op Mercedes Ambu's geloof ik.


groeten, Ruud


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #573 Gepost op: 20 november 2008, 17:08:36
Die W&G/ Pintsch Bamag met Tri Optic Lens zaten ook op de tweede generatie ringwegvoertuigen van de verkeerspolitie Amsterdam.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #574 Gepost op: 22 november 2008, 09:58:50
Dit milieu voertuig is dan ook een oud-VOA voertuig...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #575 Gepost op: 23 november 2008, 18:13:52
Eindelijk tijd gehad om de KMAR VISTA's eens goed op de foto te zetten, goed is te zien hoe de fullmatrix verdeeld is over de 3 segmenten van de VISTA.

Op dit moment staan er weer 6 hagelnieuwe KMAR Astra's met VISTA klaar voor de instroom...









Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #576 Gepost op: 23 november 2008, 19:27:00
Zij hebben ook de full tekst matrix aan de voorzijde zo te zien?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #577 Gepost op: 23 november 2008, 20:35:11
De KMar-brigade Darp (Drenthe) heeft de KV-11-60 tot haar beschikking, voorzien van zo'n andere LED-balk die ook op de KV-11-57 (total loss na aanrijding in Twente) van brigade Enschede zat.
greetz,  Enrique


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #578 Gepost op: 23 november 2008, 21:45:55
Wat een mooie bak Roy :) Die zal duur zijn geweest! Past ook niets meer bij volgens mij...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #579 Gepost op: 23 november 2008, 23:22:08
Ik zie nu ook pas dat er nóg twee witte spotjes in zitten, die zeg maar schuin naar voren stralen .... Dat is dan wel weer een handige optie!

Mooie opstelling van de ''werklampen'' (alley lights etc.)

Weet je toevallig welke kleuren er verder in zitten?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !