Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1223857 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #70 Gepost op: 12 januari 2007, 16:09:33
Na een tijdje stilte van mijn kant, nu is mijn eerste ''mini project'' af.

Ik had een paar dingen wat ik zowiezo wilde;

Led lampen
Niet te duur
Mobiel (geen vaste inbouw)
Maar bovenal functioneel!

Daarop heb ik zelf iets geknutseld.
Hierbij;

Houten kist, lampen er op, handvaatje er op, sigaretten aansteker erop gezet en dit is resultaat (nog niet helemaal af maargoed)

Of ik ze ga gebruiken.......................  dat weet ik nog niet  :D

Op de vraag waarom de lampen niet waterpas staan;
Mijn hoedenplank is niet recht  ;)

[plaatje]
[plaatje]

Filmpje komt binnenkort

Al een filmpje?

Overigens heb ik de strobes, en deze leds naast elkaar gezien met dezelfde funkties en dan moet ik zeggen dat ik die leds niet al te opvallend vind.

Ben benieuwd naar een filmpje ;)

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #71 Gepost op: 12 januari 2007, 17:07:28
zoiets heb je ook in midtown madness

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #72 Gepost op: 12 januari 2007, 17:11:57
Ik heb wel een filmpje, maar daar zijn ze stukken slechter op als in werkelijkheid! En ach, voor het geld zijn ze best aardig  ;) Zovaak gebruik ik ze niet :|
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #73 Gepost op: 12 januari 2007, 17:35:32
Ik heb wel een filmpje, maar daar zijn ze stukken slechter op als in werkelijkheid! En ach, voor het geld zijn ze best aardig  ;) Zovaak gebruik ik ze niet :|
Nee nee :P

Maar zijn leuke dingentjes en ze vallen ook wel op, maar die strobes doen echt zeer aan je ogen.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #74 Gepost op: 12 januari 2007, 17:59:25
Het nadeel van de led's is natuurlijk dat je niet met gekleurde led's werkt, maar met een kap, dat licht tegenhoud. Ten tweede zijn led's alleen scherp wanneer je er recht in kijkt! Maar ach, het is wel grappig :D

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #75 Gepost op: 12 januari 2007, 18:07:51
Het nadeel van de led's is natuurlijk dat je niet met gekleurde led's werkt, maar met een kap, dat licht tegenhoud. Ten tweede zijn led's alleen scherp wanneer je er recht in kijkt! Maar ach, het is wel grappig :D

Led's zijn juist wel gekleurd !!! en dat is juist het grote voordeel van Led's, zo hoef je ze juist NIET met allerlei gekleurde kapjes te voorzien MAAR kan er netjes een neutraal kapje voor!

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #76 Gepost op: 12 januari 2007, 18:20:16
Led's zijn juist wel gekleurd !!! en dat is juist het grote voordeel van Led's, zo hoef je ze juist NIET met allerlei gekleurde kapjes te voorzien MAAR kan er netjes een neutraal kapje voor!

en dat vind ik juist een nadeel... als je nu politie voertuigen hebt met led lampen... zie je een witte balk op het dak... ipv een blauwe en dus valt het minder goed op...

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #77 Gepost op: 12 januari 2007, 18:39:40
en dat vind ik juist een nadeel... als je nu politie voertuigen hebt met led lampen... zie je een witte balk op het dak... ipv een blauwe en dus valt het minder goed op...

Volgens jou redenering zou een blanke ledbalk het dus nooit kunnen winnen van blauwe flitsbalk gewoon weg om het feit dat als hij uitstaat hij niet genoeg opvalt? Ik vind het veel belangrijker wat hij doet als hij aanstaat... en daar zijn ze volgens mijn ook juist net voorbedoelt.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #78 Gepost op: 12 januari 2007, 18:41:30

Ik vergat het woordje deze!
Het gaat dus om de zin Het nadeel bij DEZE led's is dat je met een kap werkt en dat de kwaliteit van de led's niet zo is als bijvoorbeeld bij Whelen   ;)

Gast

• Gast
Reactie #79 Gepost op: 14 januari 2007, 17:41:33
Leuke discussie!! Kom ik nog op terug:)
even tussendoor,
ik krijg ook steeds meer in de gaten hoe Windows moviemaker werkt! Klein filmpje gemaakt van mijn Jetsonic, mijn 3e moviemaker poging, ik denk dat hij wel aardig geworden is :)

Hier is de youtube link

En hier de originele video, openen met Windows Media Player
http://www.foppes.nl/images/Jetsonic-2.wmv

Hoop dat jullie hem aardig vinden, laat het weten!