0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Na een tijdje stilte van mijn kant, nu is mijn eerste ''mini project'' af.Ik had een paar dingen wat ik zowiezo wilde;Led lampenNiet te duurMobiel (geen vaste inbouw)Maar bovenal functioneel!Daarop heb ik zelf iets geknutseld.Hierbij;Houten kist, lampen er op, handvaatje er op, sigaretten aansteker erop gezet en dit is resultaat (nog niet helemaal af maargoed)Of ik ze ga gebruiken....................... dat weet ik nog niet Op de vraag waarom de lampen niet waterpas staan;Mijn hoedenplank is niet recht [plaatje][plaatje]Filmpje komt binnenkort
Ik heb wel een filmpje, maar daar zijn ze stukken slechter op als in werkelijkheid! En ach, voor het geld zijn ze best aardig Zovaak gebruik ik ze niet :|
Het nadeel van de led's is natuurlijk dat je niet met gekleurde led's werkt, maar met een kap, dat licht tegenhoud. Ten tweede zijn led's alleen scherp wanneer je er recht in kijkt! Maar ach, het is wel grappig
Led's zijn juist wel gekleurd !!! en dat is juist het grote voordeel van Led's, zo hoef je ze juist NIET met allerlei gekleurde kapjes te voorzien MAAR kan er netjes een neutraal kapje voor!
en dat vind ik juist een nadeel... als je nu politie voertuigen hebt met led lampen... zie je een witte balk op het dak... ipv een blauwe en dus valt het minder goed op...