Zo oud ben ik nou ook weer niet ik ben pas in 1993 begonnen met verzamelen met mijn eerste XL5000 en Dietz Marshall balk, toen was ik 22
Ik zou niet met zekerheid durven stellen dat dit een PA200 is, tenzij je binnenbeelden van de auto hebt. Ik heb in mijn verzameling namelijk exact zo'n korte Twinsonic 12SX staan met een PA15 eraan hangen!! Voor zover ik weet is de PA200E pas op de NL-markt gekomen toen de Aerodynic in STOP POLITIE (Aerodynic 24SH-SP) uitvoering op de markt kwam, met in de PA200E ingebouwde schakelaar voor STOP voor en achter.
Ook in mijn verzameling staat nog een Twinsonic met STOP-bord erop gemonteerd, zo vanaf Taxameter gekomen destijds, helaas zonder sirenekastje erbij.
Nee, geen idee maar het zal tegen de tijd zijn dat de Aerodynic 24SHSP geïntroduceerd werd op de markt. Ik heb thuis nog een originele brochure, zal wel even kijken.
Dit zijn de uitvoeringen van de PA200 die ik zo 1-2-3 kon vinden, het zijn 5 verschillende uitvoeringen in zowel 2 als 3-toon MAAR er moeten er volgens mij nog meer Taxameter uitvoeringen van bestaan, ik heb ze ook gezien met o.a. nog een extra knop voor de optie "volgen". De balk die je ziet staan op de PA200 moet volgens mij een Twinsonic voorstellen bedenk ik me nu opeens.
1 PA200 standaard uitvoering zonder schakelaar (3-toon, Ambulance)
2 PA200 stop-politie uitvoering (2-toon, Politie)
3 PA200 met schakelaar voor oranje (2-toon, Brandweer)
4
PA300 stop-politie uitvoering (2-toon, Politie)
5 PA200 stop-politie uitvoering en optie voor "eindlampen"
PA300, of dit de officieele vervanger was van de PA200 weet ik niet, Rene mischien dat jij dit weet??