Alles over flitsers, draailampen en overige signalering

Auteur Topic: Alles over flitsers, draailampen en overige signalering  (gelezen 1228416 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1070 Gepost op: 4 januari 2010, 22:13:24
Mooie filmpjes van die Polo!

Wat betreft de headlight flasher, echt vel komt deze niet over op de film...

Hij is zelfs in het echt niet fel; maar hij werkt wel goed. Denk dat het ligt aan hoe deze lampen zijn gemaakt/afgesteld, van een grotere afstand werkt het super. Heb er gisteren een spoedrit mee gereden, de flasher op het dag, de wigwag en de nieuwe sirene maken het een opvallend klein gebakje (feisty little fella ;))

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1071 Gepost op: 4 januari 2010, 22:25:29
Mooie filmpjes, ik mis alleen de grilflitsers nog.. die zitten er bij ons wel op (Golf in ongeveer dezelfde uitvoering). Al denk ik dat je met de alternerende koplampen alsnog de aandacht wel trekt :)

Ja ik vind het ook vreemd dat deze niet gemonteerd zijn. Vrijwel alle voertuigen hebben bij ons led grilleflashers, deze auto niet. Dit voertuig was het eerste model van onze regio, inmiddels rijd er ook een Culemborgse rond. Wat wel vreemd is is dat er slechts 1 LED Stinger in het voertuig zit (zaklamp) ipv twee.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #1072 Gepost op: 4 januari 2010, 22:31:27
Kijken hoe lang die in Culemborg het vol houdt? ;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1073 Gepost op: 4 januari 2010, 22:35:02
Kijken hoe lang die in Culemborg het vol houdt? ;)

Ach na oudjaarsnacht zijn er weer iets van 3 dienstauto's gesneuveld :S het gaat nergens over. De polo leeft iig nog, zag 'm gisteren nog staan om 03.00u :P

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #1074 Gepost op: 5 januari 2010, 15:00:12
Ach na oudjaarsnacht zijn er weer iets van 3 dienstauto's gesneuveld :S het gaat nergens over. De polo leeft iig nog, zag 'm gisteren nog staan om 03.00u :P

En hoe zijn deze voertuigen aan hun eind gekomen.........?  :o

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1075 Gepost op: 5 januari 2010, 17:57:23
En hoe zijn deze voertuigen aan hun eind gekomen.........?  :o

Nou aan hun eind :) deuken in de auto en een zwaailicht dat ontbreekt....

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #1076 Gepost op: 5 januari 2010, 19:53:59
@ Venture,
Haha oke. Gesneuveld is voor mij 'overleden', dus ik zag al uitgebrande en compleet vernielde voertuigen voor me...  8)

Kwam net een filmpje tegen op dumpert waarop een mooie V50 te zien is. Mogelijk KLPD?
Ik heb hier in het verleden al eens een foto van op het forum gezien.
Betreft een voertuig met z'n Duitse lichtbalk. (Hella?)

http://www.dumpert.nl/mediabase/771541/7443f6ac/molukse_mc_satu_darah.html

Gast

• Gast
Reactie #1077 Gepost op: 5 januari 2010, 20:27:24
Zo op het eerste gezicht lijkt het een LED Topas, gelijk de KMAR op Schiphol voert, te zijn, maar het beeld is te klein. Filmpje is van april 2009, ergens op de A1 volgens de comments. Wellicht geen KLPD geweest maar een korps daar ergens langs de A1?

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #1078 Gepost op: 5 januari 2010, 20:32:51
Zo op het eerste gezicht lijkt het een LED Topas, gelijk de KMAR op Schiphol voert, te zijn, maar het beeld is te klein. Filmpje is van april 2009, ergens op de A1 volgens de comments. Wellicht geen KLPD geweest maar een korps daar ergens langs de A1?

Is wel degelijk van het KLPD volgens mij, kom een dergelijk voertuig vaak tegen hier bij de A27. NikonDirk heeft er volgens mij een foto van ;)

Tha-Nose

• Forum gebruiker
Reactie #1079 Gepost op: 5 januari 2010, 20:42:36

De lichtbalk uit het filmpje lijkt inderdaad wel de Opal Commander van Pintsch Bamag.