IVIC 14-17 mei 2007 / IVVP 14-16 mei 2007 - Rosmalen (N-BR)

Auteur Topic: IVIC 14-17 mei 2007 / IVVP 14-16 mei 2007 - Rosmalen (N-BR)  (gelezen 28650 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Data vakbeurzen IVIV & IVVP 2007 bekend

ROSMALEN - Na een succesvolle eerste editie van de politievakbeurs IVVP in 2005 is de beursorganisatie al weer druk bezig met de voorbereidingen voor een tweede editie van deze vakbeurs. Deze vindt plaats van maandag 14 tot en met woensdag 16 mei 2007 en zal wederom weer gevestigd zijn op het Autotron complex te Rosmalen. Tijdens deze drie dagen is het Autotron dé ontmoetingsplaats voor vakbezoekers werkzaam binnen de politie- en erkende beveiligingsbranche.

De vakbeurs is wederom georganiseerd met medewerking van de KLPD en de Politieacademie en heeft een uniek interactief en actueel karakter. Naast standpresentaties van diverse politieorganisaties en toeleveranciers biedt IVVP’ 07 zijn vakbezoekers zowel binnen als buiten een keur aan demonstraties, simulaties, productpresentaties en workshops.

Actuele onderwerpen

Naast interactie vindt de vakbezoeker vele actuele onderwerpen op de beurs. In het nieuws wordt regelmatig aandacht geschonken aan het feit dat hulpverleners steeds vaker te maken krijgen met agressie op de plaats van incident. De ontwikkelingen en regelgeving met betrekking tot ‘agressie tegen het uniform’ zijn belangrijke onderwerpen op de beurs.

Daarnaast is de vakbeurs IVVP ’07 uitgebreid met een nieuw item, namelijk de zogenaamde ‘covert’ afdeling. Covert betekent in het engels ‘stiekem’ of ‘in het geniep’. Deze afdeling is een afgesloten ruimte apart van de beursvloer waar geselecteerd publiek zich op de hoogte kan stellen van de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van high safety and security.

Demonstraties verdedigingstactieken

Een interessant en zeer interactief onderdeel op de vakbeurs IVVP zijn de demonstraties van Krav Maga Federation- Netherlands. Op de beurs geven zij dagelijks demonstraties waarbij het Israëlische zelfverdedigingssysteem wordt uitgelegd. Dit systeem laat vakbezoekers zien op welke manier zij in onverwachte situaties zichzelf en collega’s kunnen verdedigen. Zeer de moeite waard!

SEC Rijvaardigheidscircuit

Ook tijdens de editie in 2007 is het rijvaardigheidscircuit, gesitueerd direct naast de expohal, onderdeel van de beurslocatie van IVVP. Hier vinden zich weer diverse rijvaardigheidstrainingen onder leiding van professionele instructeurs plaats.

Bovenstaande activiteiten zijn slechts een kleine greep uit het totaalaanbod van de internationale vakbeurs voor Politie en erkende beveiligingsbranche, oftewel IVVP ’07. Meer informatie over de beurs vindt u op onze website www.ivvp.nl .


Gelijktijdig: IVIC ’07

Gelijktijdig met IVVP ’07 wordt van maandag 14 tot en met donderdag 17 mei 2007 eveneens in het Autotron de reeds bekende Internationale Vakbeurs Incidentmanagement, Crisisbeheersing en Rampenbestrijding, oftwel IVIC’ 07 georganiseerd. Hier vindt u alle ontwikkelingen en innovaties op het gebied van hulpverlening en rampenbestrijding. Ook de vakbeurs IVIC ’07 heeft een interactief karakter en biedt haar vakbezoekers een keur aan standpresentaties, demonstraties en workshops. Vakbezoekers hebben toegang tot beide vakbeurzen.

Meer informatie over deze vakbeurs vindt u op www.ivic.nl




Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2006, 05:45:30
Raar dat het niet meer in het weekend is....
Nurse powerrrrr


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2006, 10:01:27
Raar dat het niet meer in het weekend is....
Ik vind het wel best, is het niet zo druk... :)  ;D ;)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2006, 19:15:38
Ik vind het wel best, is het niet zo druk... :)  ;D ;)  

Ja maakt mij ook niks uit, werk toch onregelmatig......
Nurse powerrrrr


Forumspookje

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2007, 00:17:39
Het zijn toch echt een stel ambtenaren hé, laatste dag geen IVVP....  :|


HulpverleningsWeb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 290
    • HulpverleningsWeb
Reactie #5 Gepost op: 20 februari 2007, 20:07:50
Wilt u 2 kaartjes winnen voor de IVIC dagen op 14, 15, 16 en 17 Mei? Ga dan snel naar onze website en maak de slagzin af!

www.hulpverleningsweb.nl


firemanr

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 23 februari 2007, 13:01:30
Wel....zal de meeste wel weer voorbij zien komen.... :) Zet de koffie maar vast klaar Pieter...... :P ;D


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #7 Gepost op: 23 februari 2007, 13:06:02
dan is het vakantie  :D
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #8 Gepost op: 23 februari 2007, 15:16:56
Ik sta er denk ik ook wel een dagje met de SIGMA, heb me in elk geval aangemeld ;)


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #9 Gepost op: 20 maart 2007, 20:49:24
17 mei valt op hemelvaartsdag dus dan zal het wel lekker druk zijn ;D