IVIC 14-17 mei 2007 / IVVP 14-16 mei 2007 - Rosmalen (N-BR)

Auteur Topic: IVIC 14-17 mei 2007 / IVVP 14-16 mei 2007 - Rosmalen (N-BR)  (gelezen 28114 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #100 Gepost op: 16 mei 2007, 17:06:52
De millieudienst zal wel weer lastig zijn geworden.Maargoed,dit toont het bekrompen gedrag van een aantal overheidsdiensten wel weer aan.Maar opent wel de weg voor de korpsen om in Zweden en Engeland te gaan oefenen.op kosten van de belastingbetaler ::)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #101 Gepost op: 16 mei 2007, 17:11:52
Iemand de firma met de hier veel besproken minibrandblusser, PinQ, toevallig gezien ???? Ik heb 'm (visueel) gemist...  :|


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #102 Gepost op: 16 mei 2007, 18:09:26
Iemand de firma met de hier veel besproken minibrandblusser, PinQ, toevallig gezien ???? Ik heb 'm (visueel) gemist...  :|

Heb hem vandaag ook niet gezien....  ;) In het topic in bij preventie reageert hij ook niet meer... Zouden er 'problemen' zijn... ??? ;)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #103 Gepost op: 16 mei 2007, 18:10:46
>:D 8) ::) :P


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #104 Gepost op: 16 mei 2007, 18:52:27
Oh leg is uit? Ik vond het ook al raar dat er zo weinig te zien was namelijk.. kheb alleen de flash over training gezien, en ze hebben een keer een auto in de brand gezet, maar die zag ik ook niet helemaal.. die helikopters zijn niet aangegaan volgens mij? Beetje jammer..

die flash over training? Was die vandaag, en zo ja hoelaat geweest? Want ik heb wel een container/aanhanger gezien maar begreep/ zag niet dat het om een flashover training/demo ging. Was dat die soort paars achtige met o.a. de tekst BHV erop?
Weer of geen weer... altijd brandweer


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #105 Gepost op: 16 mei 2007, 18:59:51
Gaat er vanaf het treinstation in Rosmalen een bus, volgens 9292ov.nl, moet ik eerst twaalf minuten lopen naar een bushalte. :-\
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #106 Gepost op: 16 mei 2007, 19:03:40
Ik begreep dat er een stookverbod is opgelegd door mileu dienst of politie?  :'(

Erg jammer. Naast het feit dat het mooi is om te zien, willen bedrijven ook graag laten zien wat ze kunnen bieden.
Zeker op het gebied van oefenen is dat wel handig. Zien is immers verkopen.
Dit lijkt wel een beetje op het probleem van Nederland. Misschien dat we dan voor dit soort beursen ook maar naar Engeland of Zweden moeten gaan.

Jammer maar helaas  :-\

Het is me ook verteld door de vliegbasis brandweer vandaag op Volkel.
Die lui zeggen gewoon daar hebben ze oefenplaatsen voor en dat is dat terrein niet.
Gaat vooral om de schuim.
Erg jammer maar dan ben ik morgen ook zo klaar.  O0


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #107 Gepost op: 16 mei 2007, 19:53:51
Ik vond het ook tegenvallen... Veels te statisch, maar dat komt denk ik door het wegvallen van de demo's. Er stonden érg veel auto's, van heel mooi tot gruwelijk lelijk. En uiteraard al het andere standaard spul... Weinig echt vernieuwends gezien, op een paar leuke gadgets na dan. Verder was alles wat er stond érg leuk speelgoed, dus verveeld heb ik me geen moment ;) Naar boven met de HW, spoedcursusje BHV en knuffelen met de zoekhonden. In vergelijking met 2005 dus een tegenvaller, maar ach, al met al toch wel leuk :)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #108 Gepost op: 16 mei 2007, 23:48:26
Gaat er vanaf het treinstation in Rosmalen een bus, volgens 9292ov.nl, moet ik eerst twaalf minuten lopen naar een bushalte. :-\

nee die gaat er niet

je kan beter in denbosch lijn 90 pakken en halte autotron uitstappen
flappus  niet elke verandering is een verbetering


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #109 Gepost op: 17 mei 2007, 01:06:18
ik was van plan morgen te gaan, maar door het ontbreken van de demo's en de heli's twijfelde ik toch al heel erg, maar aangezien ik nu morgen ook nog moet werken voor heli holland gaat het dit jaar voor mij niet door, op naar IVIC 2009 O0